مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مطالبات معلمان حق‌التدریس غیررسمی به طور کامل پرداخت شده است و برای پرداخت مطالبات حق‌التدریس‌های رسمی منتظر اختصاص بودجه هستیم.

پرداخت حق‌التدریس معلمان در انتظار اختصاص بودجه

سلامت نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مطالبات معلمان حق‌التدریس غیررسمی به طور کامل پرداخت شده است و برای پرداخت مطالبات حق‌التدریس‌های رسمی منتظر اختصاص بودجه هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت امور تربیتی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ظرفیت اسکان نوروزی شهر تهران نسبت به سال‌های گذشته یک و نیم برابر شده است و سال گذشته 20 درصد مراکز اسکان نوروزی تهران خالی مانده بود تا سه سال گذشته تنها 7 منطقه درگیر اسکان فرهنگیان بود اما اکنون مناطق 19 گانه تهران در این مسئله فعال هستند.

وی افزود: نظر آموزش و پرورش فقط ارائه خدمات به فرهنگیان است اما گاهی به دلیل کمبود مراکز گردشگری و اقامتی ناچاریم که مراکز اسکان فرهنگیان را در اختیار غیرفرهنگیان نیز قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: برخی نقاط در کشور وجود دارد که در صورت عدم حمایت آموزش و پرورش قادر به پذیرایی از مهمانان و مسافران شهر خود نیستند زیرا اصلا مراکز رفاهی برای مسافران ندارند.

باقری درباره پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس غیررسمی شهر تهران عنوان کرد: این افراد به طور کامل حقوق خود را دریافت کرده‌اند و برای پرداخت حق‌التدریس رسمی منتظر تخصیص بودجه هستیم که به آنها دو ماه از سال قبل و 6 ماه از سال جاری بدهکار هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha