از صبح امروز بار دیگر جستجوها برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای اسمان در ارتفاعات دنا آغاز شد.

آغاز جستجو برای یافتن پیکرهای جانباختگان سقوط هواپیمای آسمان/ تیم ها به لاشه رسیدند

سلامت نیوز: از صبح امروز بار دیگر جستجوها برای یافتن پیکر جانباختگان سقوط هواپیمای اسمان در ارتفاعات دنا آغاز شد.
                                                                                                   
                                                                                                                                                             
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، در حالیکه فعالیت امداگران از منطقه پادنا استان اصفهان برای یافتن پیکرهای جانباختگان هواپیمای تهران- یاسوج به پایان رسیده است، با فشار استانداری کهگیلویه و بویر احمد با وجود بارش 3 متر برف و احتمال ریزش بهمن جستجوها بار دیگر این بار از منطقه سی سخت آغاز شد.

امروز بالگردهای هلال احمر تیم های جستجوی هلال احمر، ارتش و راه بلد محلی را به منطقه برده و در ارتفاع 4 هزار متری پیاده کردند.

امدادگران هلال احمر امروز پس از انتقال با بالگرد به لاشه هواپیما رسیدند. احتمال کشف تعدادی از قطعات پیکر جانباختگان این سانحه وجود دارد اما شرایط بارش و محل قرار گیری لاشه هواپیما، ریسک سقوط بهمن روی امدادگران را افزایش داده است.

گفتنی است پیش از این شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرده بود که امکان دفن لاشه هواپیما، اجساد و امدادگران در صرت وقوع بهمن وجود دارد.

در همین حال مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه اعلام کرده بود که هیچ خطری امدادگران را تهدید نمی کند و باید عملیات ادامه یابد.

امروز کریمی فرمانده میدان هلال احمر در محل سقوط هواپیما گفت: به علت خطرات موجود کار در قسمت استان اصفهان به صورت کامل متوقف شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha