رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، با یادآوری اینکه بحران جدیدی در پی گرمای طاقت‌فرسای تابستان در کمین مردم زلزه‌زده سر پل ذهاب است خواستار بازدید رئیس جمهور از این بخش و ساماندهی هشتادهزار بی‌پناه مستقر در آن شد.

گرم شدن هوا و بحرانی دیگر در کمین زلزله‌زدگان کرمانشاه

سلامت نیوز: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، با یادآوری اینکه بحران جدیدی در پی گرمای طاقت‌فرسای تابستان در کمین مردم زلزه‌زده سر پل ذهاب است خواستار بازدید رئیس جمهور از این بخش و ساماندهی هشتادهزار بی‌پناه مستقر در آن شد.

به گزارش سلامت نیوز، سید قاسم جاسمی درگفت وگو با خانه ملت، در تشریح آخرین وضعیت مناطق زلزله‌زده کرمانشاه گفت: متاسفانه شرایط زلزله‌زدگان سر پل ذهاب خیلی رضایت‌بخش نیست، چرا که هنوز تعدادی از این افراد در چادرهایی مستقر هستند که زندگی کردن در آنها راحت نیست، ضمن اینکه روزهای گذشته بارندگی شدید در این مناطق وضعیت نگران‌کننده‌ای را ایجاد کرده بود.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار بر این بود که روزانه تعداد 400 کانکس بین زلزله‌زدگان توزیع شود که تاکنون این روند به کندی صورت گرفته است، از سوی دیگر عملکرد بنیاد مسکن، هلال احمر، شهرداری و سایر متولیان امر در ارائه خدمات بهداشتی و تامین محل دائمی برای سکونت این افراد با نارضایتی عمومی همراه بوده است.

وی یادآورشد: دولت دستور داده بود که مردم این مناطق از تسهیلات وام بهره‌مند شوند، اما مردم این مناطق در زمینه امهال تسهیلات وام با مشکلات بسیاری مواجه هستند، چرا که بانک‌ها در این مورد هنوز از دستور دولت و بانک مرکزی تمکین نکرده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری بحرانی دیگر که در کمین زلزله‌زدگان قرار دارد تصریح کرد: بی‌تردید در ماه‌های آینده گرمای هوا در سر پل ذهاب تا دمای 40 درجه افزایش می‌یابد که شرایط غیرقابل‌تحملی را ایجاد می‌کند و بحران جدی را به‌دنبال خواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، تاکید کرد: در شرایط کنونی انتظار داریم رئیس جمهور به عنوان رئیس دستگاه اجرایی کشور 2 ساعت وقت بگذارد و از وضعیت حدود هشتاد هزار نفر زلزله‌زده این مناطق بازدید کند و برای ساماندهی آنها تصمیمی جدی بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha