رئیس سازمان بهزیستی به اقدام شهرداری ارومیه در تخریب منزل مادر معلول و دو فرزند معلولش واکنش نشان داد.

واکنش بهزیستی به تخریب منزل خانواده معلول ارومیه‌ای

سلامت نیوز:  رئیس سازمان بهزیستی به اقدام شهرداری ارومیه در تخریب منزل مادر معلول و دو فرزند معلولش واکنش نشان داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه گفت: اخیرا لایحه جامع حمایت از حقوق معلولان را در مجلس تصویب کردیم و این قانون در بندهای خود تکالیف زیادی را برای سازمان های مختلف جهت حمایت های مختلف از جمله رفع مشکل مسکن، اشتغال، مناسب سازی اماکن، تحصیل و آتیه معلولان در نظر گرفته که شاید بهترین عیدی برای معلولین عزیز کشور بود.


به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی،وی تصریح کرد: شیوه اقدام شهرداری ارومیه در تخریب منزل مسکونی یک خانواده 3 معلولی، آن هم در آستانه سال جدید، با هر توجیهی نهایت بی تدبیری و مغایر با اصول شرع و اخلاق اسلامی است.


وی با نکوهش انجام چنین اقدامی گفت: دستور بررسی ابعاد و دلایل موضوع یاد شده در کمترین زمان و همچنین حل مشکل سرپناه این خانواده را داده ام و از مسئولان قضایی نیز پیگیری حقوقی ماجرا را انجام خواهیم داد.


رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: امیدوارم که مسئولین بخش های مختلف کشور، محدودیت های قشر معلول را درک کرده و با مشکلات آنها با تدبیر و هماهنگی برخورد کنند و دیگر شاهد تکرار چنین وقایعی در کشور نباشیم.


گفتنی است خبر تخریب منزل خانواده معلول سه نفره(مادر، پسر و دختر) با توجیه غیرقانونی بودن ساخت و ساز در محله سه‌راهی ایثار ارومیه طی روزهای اخیر در فضای مجازی جنجالی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    0 0
    چقدر بیرحم