سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تمهیدات سازمان آتش نشانی برای مراسم چهارشنبه سوری را اعلام کرد.

تمهیدات آتش نشانی برای چهارشنبه سوری اعلام شد/ فراخوان دو هزار و 731 آتش نشان غیر شیفت

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تمهیدات سازمان آتش نشانی برای مراسم چهارشنبه سوری را اعلام کرد.
    
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،جلال ملکی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی برای تامین امنیت و ایمنی شهروندان در شب چهارشنبه سوری طرح های مختلفی را به اجرا می گذارد. علاوه بر آماده باش 130 ایستگاه آتش نشانی سطح شهر،با توجه به تجربیات سال های گذشته آتش نشانان در 1028 نقطه  در محلات، چهارراه ها و حتی حاشیه بزرگراه ها مستقر می شوند.

وی ادامه داد: در این روز 234 خودرو سنگین، 232 خودرو سبک و 109 موتور سیکلت آتش نشانی در سطح شهر مستقر می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: در اماکنی که امکان حضور خودرو نیست آتش نشانان در قالب 532 تیم پیاده دونفره حاضر می شوند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان از ساعت 15 روز سه شنبه در محلات مستقر می شوند، تاکید کرد: استقرار نیروهای آتش نشانی تا زمانی که  مردم در معابر حضور داشته و ایمنی نیاز به تامین شدن باشد، ادامه دارد.

به گفته ملکی در شب چهارشنبه سوری دو هزار و 731 آتش نشان مشغول فعالیت هستند که 998 آتش نشان در قالب تیم های پیاده هستند. این افراد نیروهای غیر شیفت هستند که به خدمت فراخوانده می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: با این استقرار زمان رسیدن به حوادث همانند روزهای عادی سال می شود.

وی از مردم خواست اگر در این روز خودرو آتش نشانی با چراغ گردان مشغول تردد است راه را برای آنها بازکنند. همچنین از ریختن مواد قابل اشتعال روی آتش خودداری کرده و آتش های بزرگ که باعث ایجاد حریق در درختان،کابل برق و بالکن خانه ها می شود، روشن نکنند.                            

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha