یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

بذر این گل‌های مخدر به صورت کوله‌ای و مسافری و به شکل غیرقانونی وارد می‌شود. در حال حاضر هر یک دانه بذر این گل‌ها به قیمت 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

ورود بذر گل‌های مخدر رنگی با قیمت نجومی

سلامت نیوز:بذر این گل‌های مخدر به صورت کوله‌ای و مسافری و به شکل غیرقانونی وارد می‌شود. در حال حاضر هر یک دانه بذر این گل‌ها به قیمت 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از ورود بذر گل‌های مخدر رنگی با قیمت‌های نجومی خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده  با اشاره به ورود بذر گل‌های تراریخته به کشور اظهار کرد: این گل‌های تراریخت در خارج از کشور و خصوصا در کشورهای اروپایی در آزمایشگاه‌های خاص تولید و بذر آن به کشور وارد می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: بذر این گل‌های مخدر به صورت کوله‌ای و مسافری و به شکل غیرقانونی وارد می‌شود. در حال حاضر هر یک دانه بذر این گل‌ها به قیمت 200 هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

بخشنده با بیان اینکه بذر این گل‌ها در آپارتمان‌ها، گلخانه‌ها و دیگر نقاط دور از چشم عموم کشت می‌شود گفت: این گل‌ها عوارض بسیار مخرب داشته و میزان تخریب آن به شدت بیشتر از هروئین است.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قاچاقچیان با تغییر رنگ این گل‌ها به واسطه تغییرات در نحوه تولید و تکثیر این گل‌ها سعی در جذب نوجوانان داشته و با این تبلیغات به دنبال فروش بیشتر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha