مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۱ اسفندماه) در برخی از نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

۱۱ استان کشور میزبان گرد وخاک؛ از تهران تا یزد و سیستان و بلوچستان

سلامت نیوز: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۱ اسفندماه) در برخی از نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه  افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز(۲۱ اسفندماه) با تقویت جریانات جنوبی بارش در جنوب و شرق کشور و با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر، بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق تقویت می‌شود.

وی در ادامه گفت:‌ امروز در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، غرب و شمال هرمزگان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، اردیبل، شرق آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و برخی نقاط استان‌های سمنان، و یزد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی البرز بارش برف پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: بعد ازظهر امروز دریای خزر مواج می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا (۲۲ اسفندماه) ناپایداری‌ها به‌صورت بارش باران و وزش باد در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه می‌یابد،گفت: امروز ضمن کاهش محسوس دما در شمال شرق و شرق کشور بارش در برخی نقاط خراسان شمالی و خراسان رضوی به صورت برف پیش بینی می ‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: در این روز برای برخی نقاط استان‌های سیستان وبلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود. روز چهارشنبه (۲۳ اسفند ماه) بارش پراکنده در شمال سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران گفت: فردا (۲۲ اسفندماه) آسمان پایتخت کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۶و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی میشود. آسمان تهران چهارشنبه (۲۳ اسفندماه) کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دما در این روز به ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha