رییس پلیس راه البرز محدودیت‌های ترافیکی راه‌ها و جاده‌های استان در ایام نوروز سال 97 را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در راه‌های البرز اعلام شد

سلامت نیوز: رییس پلیس راه البرز محدودیت‌های ترافیکی راه‌ها و جاده‌های استان در ایام نوروز سال 97 را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا از پلیس راه البرز، سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 6 صبح روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های 24 و 25 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع می‌شود .

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز الی 6 صبح روز بعد از میدان امیرکبیرکرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد شد .

وی گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه تاریخ های 28 و29 اسفند و همچنین 8 فروردین ماه سال آینده نیز تردد وسیله نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شده و از ساعت 18 الی 6 صبح روز بعد ازکرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه 4 و نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه 12 ، 13 و همچنین 17 فروردین ماه سال 97 الی ساعت 3 بامداد روز بعد ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز الی ساعت 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد شد .

رییس پلیس راه البرز افزود: براساس اعلام پلیس راه کشور، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی و وسایل نقلیه با مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است .

گودرزی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه در محورهای برون شهری کشور ممنوع است .

وی درخصوص اعمال محدودیت ترافیکی در آزاد راه کرج - قزوین نیز یادآور شد که تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب از ساعت 7 صبح الی ساعت 24روز های 28 و 29 اسفند ماه جاری و همچنین در روزهای4، 9، 10، 12و 17 فروردین ماه سال97 از مسیر غرب به شرق ممنوع خواهد بود .

به گفته وی ،ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد .

وی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند .

گودرزی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha