نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عملکرد حجتی موجب رواج سرطان در کشور شده است، به نامه محرمانه وزیر بهداشت و نامه سازمان بازرسی کشور به رئیس‌جمهور در این باره استناد کرد و گفت: واردات محصولات تراریخته به واسطه ترجیح منافع یک عده بر منافع کشور صورت گرفته است.

نامه محرمانه وزیر بهداشت و سازمان بازرسی کشور به رئیس‌جمهور درباره تراریخته ها

سلامت نیوز: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عملکرد حجتی موجب رواج سرطان در کشور شده است، به نامه محرمانه وزیر بهداشت و نامه سازمان بازرسی کشور به رئیس‌جمهور در این باره استناد کرد و گفت: واردات محصولات تراریخته به واسطه ترجیح منافع یک عده بر منافع کشور صورت گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه (۲۳ اسفند ۹۶) و در موافقت با استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای حجتی ۵ سال وزیر جهاد کشاورزی است و مکلف بوده مشکلات این حوزه را حل کند، در غیراین‌صورت ما باید از چه کسی مطالبه حل مشکلات را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در مقطعی که حجتی وزیر جهاد کشاورزی شد ۱۲۰ میلیون دام در کشور بود و امروز به ۶۵ میلیون رأس رسیده است، اظهار داشت: تب برفکی از سال ۹۴ در کشور شروع شده است، آقای حجتی بگوید برای آن چه کرده است؟

لاهوتی با تأکید بر اینکه این روند نابودی کشور را به سمت واردات سوق می‌دهد، گفت: در کجای دنیا در عرض پنج و نیم ماه ۲۸ تا ۳۰ میلیون مرغ سوزانده می‌شود؟ که در نتیجه آن بالای ۱۰ میلیارد خسارت به کشور خورد و آقای حجتی می‌توانست جلوی این خیانت بزرگ را بگیرد.

وی با ذکر اینکه قیمت تخم‌مرغ ۶۰۰۰ به ۱۵۰۰۰ تومان و در شب عید مرغ ۴۵۰۰ تومانی ۸۰۰۰ تومان شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه محصولات تراریخته نباید وارد کشور می‌شد، اما آقای حجتی این محصولات را از کشور‌هایی که خودشان مصرف را ممنوع کرده بودند وارد کرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عملکرد حجتی موجب رواج سرطان در کشور شده است، به نامه محرمانه وزیر بهداشت و نامه سازمان بازرسی کشور به رئیس‌جمهور در این باره استناد کرد و گفت: واردات محصولات تراریخته به واسطه ترجیح منافع یک عده بر منافع کشور صورت گرفته است.

وی با یادآوری اینکه زمانی در کشور ۱۰ هزار تن نخ ابریشم تولید می‌شد و امروز این رقم به ۱۰۰ تن رسیده است، خطاب به حجتی بیان داشت: شما چاه‌های این کشور را نابود کردید.

لاهوتی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز دستان پینه‌بسته چای‌کاران ما مانند اره دست شما را می‌برد؛ چراکه ۸۰ هزار تن تولید چای در کشور امروز به ۲۰ هزار تن رسیده است.

وی با یادآوری تغییر سه‌باره تصمیم وزیر جهاد کشاورزی درباره واردات برنج اظهار داشت: ما نمایندگان خطه شمال کشور خدمت شما رسیدیم و گفتیم که این کار را نکن؛ چراکه خیانت است، اما درنهایت شما مجوز واردات برنج را صادر کردید.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ۳ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در زمان مسئولیت آقای حجتی تغییر کاربری یافت و تبدیل به ساختمان و ویلا شد و دیگر به عرصه کشاورزی بازنمی‌گردد.

وی ادامه داد: واردات برنج ما در این مدت ۸۶ درصد، ذرت ۴۰ درصد و روغن پالم ۲۱ درصد افزایش و صادرات پسته ۴۸ درصد کاهش یافته است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای حجتی «از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید»؛ فقط در شهر من ۲۰ هزار هکتار اراضی میان همکاران شما توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    0 0
    سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم. هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم