مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در رابطه با نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در ایام عید نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.

سلامت نیوز: مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در رابطه با نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در ایام عید نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، معاینه فنی سید نواب حسینی منش گفت: از ابتدای اسفندماه، طرح استقبال از بهار در ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران آغاز شده است.

وی افزود: در راستای این طرح، آمادگی لازم برای پذیرش خودرو‌ها در مراکز معاینه فنی ایجاد شده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با اشاره به نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی تهران اظهارکرد: تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران اکنون به صورت ۲ شیفته فعالیت می‌کنند تا شهروندان در روز‌های پایانی سال برای اخذ معاینه فنی برای خودرو‌های خود با مشکل مواجه نشوند.

حسینی منش در خصوص ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی در روز‌های پایانی سال خاطرنشان کرد: در روز‌های عادی مراکز معاینه فنی تهران از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه فعالیت خود را آغاز می‌کنند و تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پذیرای خودرو‌ها هستند.

وی ادامه داد: در روز‌های تعطیل نیز از ساعت ۷ صبح تا ۱۴، کار پذیرش خودرو‌ها در مراکز معاینه فنی تهران انجام می‌شود.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از تعطیل بودن مراکز معاینه فنی تهران در روز‌های اول و ۱۳ فروردین ماه سال ۹۷ خبرداد و اذعان کرد: برخی از مراکز معاینه فنی تهران در روز‌های اول، ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه فعالیت ندارند و در سایز روز‌ها پذیرش خودرو‌ها هستند و سایر مراکز هم تنها در روز‌های غیر تعطیل عید نوروز به رانندگان خودرو‌ها خدمات ارائه می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha