وزیر بهداشت با بیان اینکه هنگامی که تصادف رخ می‌دهد و مصدومانی بر جای می‌مانند از همه مهم‌تر رعایت آرامش است، گفت: حرکت برخی از مصدومین بدون، آگاهی می‌تواند سببب معلولیت آنها تا پایان عمر شود.

آنچه باید در مواجهه با تصادفات منجر به مصدومیت بدانید

سلامت نیوز:وزیر بهداشت با بیان اینکه هنگامی که تصادف رخ می‌دهد و مصدومانی بر جای می‌مانند از همه مهم‌تر رعایت آرامش است، گفت: حرکت برخی از مصدومین بدون، آگاهی می‌تواند سببب معلولیت آنها تا پایان عمر شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سیدحسن هاشمی در مورد بایدها و نبایدها در مواجهه با تصادفات منجر به مصدومیت اظهار داشت: هنگامی که تصادفی به وقوع می‌پیوندد و افرادی مصدوم می‌شوند مهمتر از همه رعایت آرامش بوده که باید مدنظر همه افراد باشد.

وی با تاکید بر اینکه هنگام وقوع تصادفات باید از تجمع خودداری کرده و امکان ورود خودروهای امدادی اعم از نیروهای اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی و پلیس فراهم شود، افزود: در اسرع وقت افراد در مواجهه با تصادفات منجر به مصدومیت باید با 115 تماس بگیرند که تا رسیدن نیروهای اورژانس بر صحنه تصادف اقدامات لازم را انجام دهند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: افرادی که دچار شکستگی جمجمه و آسیب به مهره‌های گردن و کمر شده‌اند حرکت نابجای آنها می‌تواند تا پایان عمر معلولیت را برای آنها به همراه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha