مشاور مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، از صدور پروانه فعالیت مسئولین فنی از طریق سامانه TTAC خبر داد.

تغییر وضعیت صدور پروانه مسئولین فنی شرکت های غذایی

سلامت نیوز:مشاور مدیرکل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، از صدور پروانه فعالیت مسئولین فنی از طریق سامانه TTAC خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،مهندس سعید رضایی  گفت: با توجه به لزوم ثبت نام مسئول فنی در سامانه TTAC و به منظور تسهیل و تسریع اخذ پروانه مسئول فنی، به دستور مدیرکل فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو، از اول اردیبهشت ۹۷ تمامی امور مربوط به صدور پروانه های مسئولین فنی از طریق سامانه www.ttac.ir و بخش اشخاص حقیقی و حقوقی امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: تایید صلاحیت مسئول فنی در حوزه غذایی و آشامیدنی طبق فرایند بخشنامه شماره ۲۴۳۷۴/۶۷۵/د مورخ ۱۷/۳/۹۶ صرفاً با مطابقت اصل مدارک با مدارک بارگذاری شده صورت خواهد پذیرفت و از دریافت هرگونه تصویر مدارک جدا خودداری می شود.

رضایی ادامه داد: پس از تایید صلاحیت، صدور پروانه مسئول فنی طبق فرایند «دریافت کارت فعالیت مسئول فنی» انجام خواهد شد.

وی گفت: مسئولین فنی که قبلا دارای پروانه مسئول فنی بوده اند تا ۳۱ خرداد ۹۷ مهلت دارند پس از ورود به سامانه TTAC نسبت به ثبت نام  و پیگیری فرایندهای  مربوط به دریافت پروانه مسئول فنی از طریق سامانه اقدام نمایند.

رضایی خاطر نشان کرد: از اول تیر ماه ۹۷، تمامی پروانه های فیزیکی صادر شده، از درجه اعتبار ساقط خواهند بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha