رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه هلال‌احمر همیشه به عنوان اولین نهاد کمک‌رسان در تمام حوادث حضور داشته است، گفت: این کمک را مرهون حمایت مردم هستیم.

جمعیت هلال‌احمر همیشه اولین نهاد کمک‌رسان است

سلامت نیوز:رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه هلال‌احمر همیشه به عنوان اولین نهاد کمک‌رسان در تمام حوادث حضور داشته است، گفت: این کمک را مرهون حمایت مردم هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر علی‌اصغر پیوندی با حضور در جمع امدادگران، داوطلبان و مردم شهر ایذه با بیان اینکه استان خوزستان افتخارات بسیار زیادی دارد، افزود: توانمندی‌های زیادی در این استان وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم. مشکلات در حوزه امدادی بسیار زیاد هستند و جمعیت هلال‌احمر وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد و این مهم جز با کمک مردم این استان و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد امدادی، فرهنگی و اجتماعی وظایف بسیار زیادی را بر عهده دارد. سابقه ۹۳ سال تلاش همه عزیزان بر وجود یک جمعیت توانمند و قدرتمند حاکی است که تا به حال توانسته است به خوبی ایفای نقش کند.

پیوندی با بیان اینکه بحث امداد و نجات در کشوری که متاسفانه هر روز در آن شاهد حوادث طبیعی گوناگون هستیم بسیار مهم است افزود: جمعیت هلال‌احمر به همین دلیل وظیفه دارد در کنار مردم باشد و خدمت شایسته‌ای را انجام دهد. متاسفانه در چند ماه گذشته حوادث زیادی را در کشور داشتیم و جمعیت هلال‌احمر همیشه به عنوان منجی و اولین نهادی که کمک‌رسان هست در تمام آنها حضور داشته است و این کمک را مرهون مردم و داوطلبانی هستیم که اگر نبودند هیچ‌گاه نمی‌توانستیم به وظیفه خودمان عمل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف از سفر یک روزه به استان تاریخی خوزستان بازدید از پایگاه‌های موقت امداد و نجات بود و اینکه از نزدیک به همه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر که در این ایام تعطیل شرایطی را فراهم می‌کنند تا مسافران سفر راحتی داشته باشند خسته نباشید بگوییم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: وضعیت پایگاه‌های ما نه تنها در استان خوزستان بلکه در همه استان‌ها بسیار خوب است. در طرح امداد نوروزی امسال تحت عنوان طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» ۱۳۵۰ پایگاه موقت و دائم در سرار کشور به امداد و نجات می‌پردازند. همچنین در مبادی ورودی شهرها سازمان جوانان هزار پایگاه فرهنگی و اجتماعی را برپا کرده تا در کنار اصلاح رفتار ترافیکی با جوانان ارتباط مستقیمی برقرار کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha