معاون بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام نوروزی خود نوشت: اجرای نظام پایش و ارزشیابی خدمات سلامت، اصلاح و توسعه برنامه پزشک خانواده و تکمیل پرونده الکترونیکی سلامت، مهمترین برنامه های وزارت بهداشت در سال 97 است.

توسعه پزشک خانواده و تکمیل پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان،مهمترین برنامه های سال 97

سلامت نیوز: معاون بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیام نوروزی خود نوشت: اجرای نظام پایش و ارزشیابی خدمات سلامت، اصلاح و توسعه برنامه پزشک خانواده و تکمیل پرونده الکترونیکی سلامت، مهمترین برنامه های وزارت بهداشت در سال 97 است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، علیرضا رئیسی روز دوشنبه در پیام نوروزی خود با تبریک فرا رسیدن سال نو به کارکنان حوزه بهداشت کشور، مهمترین برنامه پیش رو در سال 1397 را بازنگری و اجرای جامع برنامه های سلامت کشور برای آحاد ملت شریف ایران عنوان کرد.


رئیسی در پیام نوروزی خود نوشت: حلول بهار فرصت مغتنمی است تا به نشانه قدردانی دست تک تک خادمان حوزه بهداشت را بفشارم. خداوند متعال را شاکرم که امکان خدمت در عرصه گسترده بهداشت را براین بنده حقیر ارزانی داشت، باشد که به شکرانه این نعمت الهی روح تازه ای از سلامت و نشاط را در کالبد ایران عزیز بدمیم.


وی افزود: بدون شک زندگی با کیفیت، سلامت و شاد می تواند انسان هایی متخصص و مولد را به عنوان سرمایه هایی بی بدیل برای جامعه تربیت کند. این مهم مرهون ارتباط صحیح و تخصصی تیم بهداشت با عامه مردم است.


مهمترین برنامه پیش رو در سال 1397 بازنگری و اجرای جامع برنامه های سلامت کشور برای آحاد ملت شریف ایران است.
معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: آنجا که باروری سالم تا تولد نوزادی کامل پشتیبانی می شود یا زمانی که پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان در سلامت روانی و اجتماعی و توجه به تغذیه سالم و آموزش سلامت مورد حمایت قرار می گیرد، آنجا که از میانسالان به عنوان سرمایه های ارزشمند اجتماع یاد می شود و با انتشار بیماری های نوظهور و بازپدید مقابله می شود، هر جا که از کرامت سالمندان یاد شود و بیماری های غیر واگیر با جدیت رصد می شود تلاش های مجدانه و بی وقفه همه همکاران حوزه بهداشت در سراسر کشور نمایان می شود.


رئیسی در پیام نوروزی تاکید کرد: این تلاش های خالصانه بدون ایجاد زیر ساخت های علمی و فناوری و بهره مندی از علوم روز میسر نیست.امیدوارم در سال جدید با استفاده از همه ظرفیت های علمی و تخصصی خود در مسیر ایجاد رضایتمندی ملت بزرگوار ایران بکوشیم.


وی نوشت: کارنامه بهداشت در سال پیش رو با استقرار و اجرای نظام پایش و ارزشیابی خدمات سلامت، اصلاح و توسعه برنامه پزشک خانواده و تکمیل پرونده الکترونیکی سلامت بیش از پیش خواهد درخشید. برای همه مردم ایران سالی توام با سلامتی و سرشار از ایمان به خدا، افکاری سازنده، عملکردی شایسته، اراده ای آهنین و آینده ای روشن آرزومندم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha