چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

کمبود ذخیره‌خونی و دارویی در نوروز نداریم

سلامت نیوز:عضو مرکز هدایت عملیات نوروزی وزارت بهداشت از معدوم‌سازی مقدار زیادی مواد غذایی فاسد از ابتدای اجرای طرح نوروزی خبر داد و اعلام کرد: بر اساس گزارش سازمان انتقال خون، ذخیره‌های خونی به میزان کافی بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

مجتبی خالدی، عضو مرکز هدایت عملیات نوروزی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هموطنان در ایام نوروز از دو شماره 115 و 190 را جهت دریافت خدمات مرتبط به فوریت‌های پزشکی و حوزه‌های بهداشت،‌ درمان، غذا و دارو همچنین انتقال خون می‌توانند استفاده کنند.
وی افزود: علاوه بر انتقال و شکایت امکان تقدیر، تشکر، پیشنهاد و اعلام تخلفات از طریق شماره 190 امکانپذیر بوده و همکاران ما در اسرع وقت به همه این مسائل رسیدگی می‌کنند.
سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی 61 مصدوم در 38 مأموریت ترافیکی توسط 34 فروند بالگرد منتقل شده‌اند و مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.
خالدی از معدوم‌سازی 23 کیلوگرم مواد فاسد از ابتدای اجرای طرح نوروزی خبر داد و اعلام کرد: بر اساس گزارشی که از سازمان انتقال خون دریافت شده خوشبختانه در حال حاضر ذخیره‌های خونی به میزان کافی بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست.درحوزه غذا و دارو نیز وضعیت مناسب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha