در سال جدید حدود شصت نفر از کارکنان مراکز بهداشت شهرهای مختلف استان خوزستان بیکار شده‌اند، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خوزستان این تعدیل‌ها را نتیجه دستور وزارتی می‌دانند.

تعدیل کارکنانِ مراکز بهداشت خوزستان در سال جدید/مسئولان دانشگاه علوم پزشکی: دستورِ وزارتی است

سلامت نیوز:در سال جدید حدود شصت نفر از کارکنان مراکز بهداشت شهرهای مختلف استان خوزستان بیکار شده‌اند، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خوزستان این تعدیل‌ها را نتیجه دستور وزارتی می‌دانند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، حدود شصت نفر از کارکنان مراکز بهداشت شهرهای مختلف استان خوزستان که عمدتاً مدیران این مراکز هستند، از کار بیکار شده‌اند.

این کارکنان تعدیلی در شهرهای ایذه، باوی، حمیدیه، مسجدسلیمان، سوسنگرد، اندیمشک، رامهرمز، اهواز و ماهشهر شاغل بودند که از روز هفتم فروردین ماه، موج بیکاری آنها آغاز شده‌است.

یکی از این کارکنان که در مرکز بهداشت شرق اهواز مشغول به کار بوده، می‌گوید: بعد از نزدیک به سه سال کار کردن، به ما گفتند دیگر به خدمات شما نیازی نداریم؛ حالا نمی‌دانیم به کجا مراجعه و حقوق‌مان را از چه کسی مطالبه کنیم.

او با بیان اینکه روز گذشته مقابل استانداری خوزستان تجمع کردیم اما پاسخ مشخصی نگرفته‌ایم، افزود: وزارت بهداشت به عنوان کارفرمای اصلی باید پاسخگوی ما باشد و راهی پیدا کند تا از این بن‌بست خارج شویم.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز این تعدیل‌ها را نتیجه دستور وزارتی می‌دانند و می‌گویند: براساس دستور وزارتی، مدیران مراکز بهداشت شهرهای استان خوزستان از کار بیکار شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha