نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات پرستاران گفت: ما معتقد هستیم وزارت بهداشت باید مشکلات عدیده این قشر را تدبیر و از پیشرفت آن جلوگیری کند.

بودجه وزارت بهداشت در سال جاری مناسب است/ بی‌توجهی به رفع مشکلات پرستاران به نظام سلامت آسیب می‌زند

سلامت نیوز:نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات پرستاران گفت: ما معتقد هستیم وزارت بهداشت باید مشکلات عدیده این قشر را تدبیر و از پیشرفت آن جلوگیری کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محمدحسین قربانی نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  درخصوص مشکلات حال حاضر پرستاران شاغل در بیمارستان‌ها گفت: متولی رسیدگی به کلیه امور پرستاران و سازمان نظام پرستاری وزارت بهداشت است.

وی افزود: در سال‌های گذشته با همه فراز و نشیب‌ها در دریافت مطالبات پرستاران از سازمان‌های مربوطه کوتاهی‌هایی صورت گرفت و ما معتقد هستیم وزارت بهداشت باید مشکلات عدیده این قشر را تدبیر و از افزایش  این مشکلات جلوگیری کند.

قربانی در ادامه اظهار داشت: این مشکلات نه تنها به پرسنل خدوم حوزه سلامت بلکه به وزارت‌خانه و نظام سلامت ضربه وارد خواهد کرد؛ نباید تبعیض‌های به این روشنی را دید و چشم‌ها را بست تا حادثه‌ای پیش آید و پس از آن به رفع مشکلات پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت بهداشت باید مشکلات و نیازهای به حق جامعه پرستاری را مشاهده، تدبیر و به آنها رسیدگی کنند. دغدغه این قشر خصوصا دریافتی‌های با فاصله زیاد موجب رنج پرستاران شده که باید برطرف شود.

وی در پایان افزود: در سال 97 ما بودجه وزارت بهداشت را همراه با درآمدهای اختصاصی‌اش مناسب و کافی می‌بینیم. به عبارت دیگر امیدواریم بودجه تعیین شده برای امسال در وزارت بهداشت توسط دولت در اختیار وزارت‌خانه قرار گیرد تا هرچه سریع‌تر مشکلات این قشر برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha