سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 241330

قطعاً کار خیر هیچ محدودیت و یا دامنه خاصی ندارد. می‌توان هر چیز مفیدی را به هرکسی که نیاز به آن دارد، خیرات کرد. نمونه بارز این مطلب کار یک زن آمریکایی در اهدای شیر خود است.

وقتی می‌توان شیر مادر اهدا کرد

سلامت نیوز: قطعاً کار خیر هیچ محدودیت و یا دامنه خاصی ندارد. می‌توان هر چیز مفیدی را به هرکسی که نیاز به آن دارد، خیرات کرد. نمونه بارز این مطلب کار یک زن آمریکایی در اهدای شیر خود است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، خانم آماندا لارنز از ایالت داکوتای جنوبی آمریکا چهار فرزند دارد که هم‌اکنون آخرین آنها شیرخواره است. او یک روز تصمیم گرفت شیر خود را اهدا کند. درحقیقت این تصمیم زمانی به ذهن آماندا رسید که دوستش دوقلویی نارس به دنیا آورد و او فهمید که شیر مادر چقدر باارزش است.

آماندا پیش از این کار با یک شیرخوارگاه کودکان تماس گرفت و از آنها برای نحوه نگهداری موثر از شیر خود سوال کرد. او سپس به دانشگاه آیوا رفت تا برای آزمایش سلامتی خود و شیری که قرار بود اهدا کند آماده شود. مجموع آزمایش‌ها و اسکن‌های دقیق روی سلامت شیر او سه هفته طول کشید.

نهایتاً خانم لارنز شیر خود را برای اهدا دوشید. دانشگاه آیوا برای اینکه بتواند کیفیت شیر مادر را حفظ کند، ۸ دستگاه خنک‌کننده تهیه کرد تا شیر منجمد شده او را برای مصرف به نقطه معین ارسال کند. در مجموع، خانم لانرز ۱۴ کیسه شیر که برای تغذیه ۲ هزار کودک کافی بود تهیه کرد.

آماندا می‌گوید تا وقتی که به فرزند کوچک خود شیر می‌دهد دوست دارد به اهدای شیرش ادامه دهد. او از همه مادرانی که به فرزند خود شیر می‌دهند نیز خواست این کار خیر را انجام دهند.

منبع: edition.cnn.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha