نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: اوضاع بهداشت و درمان کشور مشخص است و در این میان استان خوزستان هم نسبت به سایر کشور ۵۰ درصد کمبود تخت بیمارستانی دارد.

مرادی: استان هرمزگان ۵۰ درصد نسبت به سایر کشور کمبود تخت بیمارستانی دارد

سلامت نیوز:نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: اوضاع بهداشت و درمان کشور مشخص است و در این میان استان خوزستان هم نسبت به سایر کشور ۵۰ درصد کمبود تخت بیمارستانی دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، ‌احمد مرادی در تذکر امروز خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تذکر من اصل ۲۹ قانون اساسی است. برخورداری از تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری، از کار افتادگی، بی‌سرپرستی و مسائل و مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان هست از جمله این موضوعات و تذکر من است.

وی ادامه داد: عزم و اراده جدی در دولت دیده نمی‌شود تا مشکلاتی که در کشور داریم را رفع کنیم. بازنشستگان عزیز ما از همه نمایندگان مجلس این توقع و انتظار را دارند که به دادشان برسیم تا دسترنج ۳۰ سال خدمت‌شان را دریافت کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به موضوع بیکاری در کشور، گفت: بیکاری امان جوانان را گرفته است؛ به همین لحاظ مجلس باید به فکر این معضل باشد و برای سال ۹۷ برنامه‌ای تدوین کند.

مرادی سپس گفت: اوضاع کشور در حوزه بهداشت و درمان مشخص است. در استان هرمزگان ۵۰ درصد تخت بیمارستانی‌ به نسبت اکثریت کشور کم است و این اصلا زیبنده جمهوری اسلامی نیست که مردم هرمزگان چنین مشکلی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha