رئیس کل سازمان نظام پرستاری، از پرستاران به عنوان موثرترین نیروهای بیمارستانی نام برد و در ارتباط با موضوع هیات امنایی شدن بیمارستان ها، از پرستاران خواست با هوشیاری و آگاهی، حقوق خود را بنشاسند و بر آن واقف باشند.

پرستاران در موضوع بیمارستان های هیات امنایی هوشیار باشند

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پرستاری، از پرستاران به عنوان موثرترین نیروهای بیمارستانی نام برد و در ارتباط با موضوع هیات امنایی شدن بیمارستان ها، از پرستاران خواست با هوشیاری و آگاهی، حقوق خود را بنشاسند و بر آن واقف باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان نظام پرستاری کشور، دکتر علی محمد آدابی روز سه شنبه در همایش فصلی مدیران پرستاری تهران، اظهارداشت: پرستاران، موثرترین نیروی بیمارستانی برای ارائه خدمات با کیفیت به بیماران هستند.

وی، در ارتباط با موضوع هیات امنایی شدن بیمارستان ها، از پرستاران خواست با هوشیاری و آگاهی، حقوق خود را بنشاسند و بر آن واقف باشند.

آدابی بر رعایت حقوق همدیگر در پیشبرد برنامه ها و اهداف نظام سلامت تاکید کرد و افزود: در تمام ممالک مدنی، ۵۰ درصد عواید حاصل از تولید به کسانی تعلق می گیرد که در خدمت تولید بوده اند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به مغفول ماندن مقوله سرمایه اجتماعی در کشور، گفت: خوشبختانه جامعه ایرانی و پرستاری رو به توسعه گام بر می دارد و این جای امیدواری دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha