رئیس انجمن چشم پزشکی ایران گفت: عیوب انکساری و آب مروارید در حال حاضر بالاترین میزان ارجاعات چشم پزشکی در کشور هستند.

عیوب انکساری و آب مروارید بالاترین ارجاعات چشم پزشکی در کشور

سلامت نیوز: رئیس انجمن چشم پزشکی ایران گفت: عیوب انکساری و آب مروارید در حال حاضر بالاترین میزان ارجاعات چشم پزشکی در کشور هستند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، دکتر محمود جباروند روز چهارشنبه در دومین همایش بهاره چشم پزشکی در سالن همایش های رازی تهران افزود: بیماران دیابتی و بیماران مبتلا به مشکلات پلک، مجاری اشکی و گلوکوم مراجعات بعدی به چشم پزشکی را به خود اختصاص می دهد.


وی با اشاره به پیشرفت های چشم پزشکی در کشور و به کارگیری فناوری های در این عرصه ادامه داد: برخی از بیماری های چشمی مانند قوز قرنیه، پیوند قرنیه و عیوب انکساری با استفاده از تکنولوژی های نوین تحت عمل جراحی قرار می گیرند.


جباروند ادامه داد: مشکلات شبکیه از دیگر مشکلات چشم است که همکاران ما با استفاده از این تجهیزات پیشرفته، خدمات بهتری به بیماران ارائه می دهند.
وی به بالا رفتن توقعات مردم در مورد دید چشم اشاره کرد و گفت: افراد بین 50 تا 60 ساله که به دلیل مشکلات خفیف لیزر دچار تاری دید هستند، می توانند تحت عمل جراحی قرار گیرند و با توجه به پیشرفت های این حوزه، به هیچ وجه نیاز به اعزام بیماران به خارج از کشور نیست.


جباروند افزود: در حال حاضر برخی از ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی به دلیل کیفیت بالای درمان و هزینه های چشم پزشکی به ایران مراجعه می کنند.
وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: دومین همایش بهاره چشم پزشکی با هدف بیان آخرین دستاوردهای علمی، ارایه چالش های این حوزه توسط صاحب نظران و بهره گیری از روش های جدید درمانی برگزار شده است.
جباروند ادامه داد که در این همایش به مباحث علوم پایه چشم پزشکی پرداخته می شود و علاقمندان با حضور در این رویداد علمی، در جریان مطالب جدید این حوزه قرار می گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha