رئیس روابط عمومی محیط زیست استان خوزستان با اشاره به حادثه تیراندازی صبح امروز متخلفان صید غیرمجاز به 3 محیط بان پارک ملی دز گفت: وضعیت 2 محیط بان که گلوله به دستشان اصابت کرده مساعد و حال محیط بانی که تیر به کتفش برخورد کرده وخیم است.

آخرین وضعیت جسمانی محیط بانان مجروح/ حال یکی از محیط‌بانان وخیم است

سلامت نیوز:رئیس روابط عمومی محیط زیست استان خوزستان با اشاره به حادثه تیراندازی صبح امروز متخلفان صید غیرمجاز به 3 محیط بان پارک ملی دز گفت: وضعیت 2 محیط بان که گلوله به دستشان اصابت کرده مساعد و حال محیط بانی که تیر به کتفش برخورد کرده وخیم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا؛شهریار عسگری، رئیس روابط عمومی محیط زیست استان خوزستان در مورد آخرین وضعیت جسمانی سه محیط‌بان خوزستانی که صبح امروز مورد اصابت گلوله از سوی صیادان غیرمجاز قرار گرفتند، اظهار کرد: متاسفانه حال یکی از محیط‌بانان که گلوله به کتفش برخورد کرده بود مساعد نیست و پزشکان در حال تصمیم گیری برای ادامه درمان این محیط بان به بیمارستان دزفول هستند.

وی افزود: 2 محیط بان دیگر که گلوله به دستشان اصابت کرده بود از وضعیت جسمانی مساعدی برخوردارند و امیدواریم به زودی سلامتی و بهبودی کامل خود را به دست آورند.

عسگری متوسط سن این محیط‌بانان مجروح را بین 35 تا 40 سال اعلام کرد و گفت: این محیط بانان در حال گشت زنی بودند که متوجه صید غیرمجاز صیادان در فصل ممنوعه می‌شوند و در پی تعقیب و گریز متخلفان غیرمجاز صید ماهی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند متاسفانه آنها مجهز به جلیقه ضد گلوله نبودند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha