یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 242043

رییس بنیاد بیماری‌های خاص با اشاره به حضور خیرین در حوزه سلامت گفت: خیرین باید در کنار دولت قرار گیرند؛ چراکه به عنوان مثال اگر خیرین در منطقه‌ای بیمارستان بسازند اما پزشک و کادر آن توسط دولت تامین نشود، چگونه می‌توانند آنجا را اداره کنند؟

خیرین باید در کنار دولت قرار گیرند

سلامت نیوز:رییس بنیاد بیماری‌های خاص با اشاره به حضور خیرین در حوزه سلامت گفت: خیرین باید در کنار دولت قرار گیرند؛ چراکه به عنوان مثال اگر خیرین در منطقه‌ای بیمارستان بسازند اما پزشک و کادر آن توسط دولت تامین نشود، چگونه می‌توانند آنجا را اداره کنند؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،فاطمه هاشمی‌ ، اظهار کرد: در ابتدا دولت باید در شهرها و روستاها زیرساخت‌ها را برای خیرین فراهم سازد تا امکان خدمت در آنجا بوجود آید.

وی عنوان کرد: در مناطق روستایی کارهای خوبی در حوزه اشتغال‌زایی بانوان انجام شده و این اشتغال‌زایی باید با تاکید بر امکانات و پتانسیل‌های هر منطقه صورت پذیرد، باید دست از گداپروری برداریم و نیازمندان را به سوی اشتغال‌زایی سوق دهیم. تا زمانی که خود را قیم مردم بدانیم مشکلات حل نخواهد شد. باید برای کاهش محرومیت در جامعه، امور را به مردم بسپاریم.

هاشمی‌ خاطرنشان کرد: بواسطه وظیفه در بنیاد بیماری‌های خاص به مناطق مختلف کشور سفر می‌کنیم، در حوزه درمانی بیماران خاص را کمک می کنیم اما در حوزه معیشتی نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم و متاسفانه روز به روز هم بر این مشکلات معیشتی‌ افزوده می‌شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha