فرماندار گچساران گفت: هواپیمایی ماهان به مقصد گچساران به علت نقص فنی از میانه راه و در بالای شهر گچساران به تهران بازگشت.

وحشت مسافران هواپیمای ماهان در آسمان گچساران

سلامت نیوز: فرماندار گچساران گفت: هواپیمایی ماهان به مقصد گچساران به علت نقص فنی از میانه راه و در بالای شهر گچساران به تهران بازگشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران امروز، سوم اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: هواپیمای ماهان به مقصد گچساران که از تهران به پرواز در آمده بود، بعد از چند دقیقه پرواز بر روی فرودگاه گچساران نتوانست فرود بیاید و به مبدأ بازگشت.وی افزود: پرواز هواپیمای تهران به گچساران در دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه بدون فرود در گچساران به علت شرایط بدجوی و نداشتن دید کافی به تهران بازگشت.

یادآور می‌شود، هوای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اینکه بارانی است همچنین اسدالله هاشمی، مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شاخص آلودگی هوا در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد به دو برابر حد مجاز رسید.

فرودگاه گچساران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به سمت تهران و بالعکس پرواز دارد. طی بهمن‌ماه سال ۹۶ سه بار پروازهای فرودگاه گچساران بدون فرود به تهران بازگشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha