یکی از کودکان در حالی که دست هایش به میله ای بسته شده بود و قادر به حرکت نبود توسط همسایه کشف شد.

عکس/جزئیات شکنجه 3 کودک در ماهشهر با چکش و میله داغ

سلامت نیوز: یکی از کودکان در حالی که دست هایش به میله ای بسته شده بود و قادر به حرکت نبود توسط همسایه کشف شد.

به گزارش سلامت نیوز، عصر ایران نوشت: به تازگی خبر کشف شکنجه 3 کودک در شهرک طالقانی (کوره) ماهشهر در جنوب خوزستان منتشر شده است.

براساس مشاهدات افرادی که متوجه این شکنجه شده اند و در این حادثه سه کودک به نام های  فاطمه ۱۲ ساله، ام‌البنین ۸ ساله و علی‌اکبر ۵ ساله توسط نامادری و پدر خود به وسیله چکش و میله داغ و دیگر وسایل مورد آزار های جسمی و روحی قرار می گرفتند.

همچنین این کودکان در حیاط پشتی خانه در گرما نگه داشته می شدند و دهان بچه ها را چسب می زدند. یکی از کودکان در حالی که دست هایش به میله ای بسته شده بود و قادر به حرکت نبود توسط همسایه کشف شد.

 
لحظه نجات کودکان - دستان یکی از کودکان بسته شده و در حیاط زندانی شده اند



 


 
براساس اعلام مقامات رسمی تاکنون  پدر این سه کودک با حکم دادستانی بازداشت شده است.

یکی از پرستاران و شاهدان عینی این ماجرا گفت: بچه ها را برای درمان به بیمارستان ما آوردند. نامادری با تبر دست دختر بزرگ را شکسته بود، دندان های دختر را شکسته بود. با اتو جای جای بدن بچه ها را سوازنده بودند. دست و پای بچه ها رو بسته بود و در حیاط خلوت انداخته بود، این بچه ها چند روز در حیاط  خلوت بدون غذا بودند، این بچه ها در این مدت تنها به وسیله آفتاب آب می خوردند.

    یکی دیگر از افراد مطلع هم گفت: بچه پنج ساله در اثر سوتغذیه  هم قد بچه دو ساله بود و نمی توانست روی پاهای خود بایستد فقط پوست روی استخوان بود.




تجمع مقابل دادگستری ماهشهر

همزمان با انتشار این خبر کودک آزاری، شماری از مردم ماهشهر با تجمع مقابل ساختمان دادگستری ، خواستار برخورد جدی با پدر و نامادری کودک آزار و حمایت از کودکان شدند.

تجمع کنندگان همچنین از دادستان ماهشهر خواستند به عنوان مدعی العموم این پرونده را پیگیری کند.



بهزیستی: هنوز مستندات اعتیاد یا بیماری پدر شکنجه‌گر ماهشهری به دست نیامده 

 معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خوزستان آخرین وضعیت پیگیری پرونده شکنجه سه کودک ماهشهری توسط والدین‌شان را تشریح کرد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی تماس مددکار بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر با سامانه 123 اورژانس اجتماعی در دوم اردیبهشت ماه امسال و گزارش یک مورد کودک‌آزاری بلافاصله تیم اورژانس اجتماعی ماهشهر به این بیمارستان اعزام شد. 



عباسی تصریح کرد: پدر این سه کودک هم اکنون دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد و همچنین پیگیری‌های قضایی برای دستگیری نامادری این کودکان ادامه دارد. بر اساس گزارش‌های مددکاران تیم اورژانس اجتماعی ما هنوز مدارک و مستنداتی دال بر ابتلای پدر این سه کودک به اعتیاد یا بیماری روانی به دست نیامده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با حکم دادستانی ماهشهر، عموی کودکان آزاردیده سرپرستی آنها را عهده‌دار است و این سه کودک تا تعیین تکلیف نهایی این پرونده کودک‌آزاری در منزل عموی خود سکونت خواهند داشت.

 توضیحات دادستانی

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از یک پرونده کودک‌آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان پرده برداشت.
به گزارش تسنیم، مهدی محمدی افزود: متاسفانه کودکان توسط والدین خود مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند که در این رابطه یکی از کودک‌آزاران دستگیر و یکی دیگر از آنها تحت تعقیب قرار گرفته و به زودی دستگیر خواهد شد تا برابر قانون با آنان برخورد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha