مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت پرونده «معصومه جلیل‌پور» قربانی اسیدپاشی اخیر در تبریز را تشریح کرد.

توضیح پزشکی قانونی درباره پرونده اسیدپاشی در تبریز

سلامت نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت پرونده «معصومه جلیل‌پور» قربانی اسیدپاشی اخیر در تبریز را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز، بهرام صمدی‌راد در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت اظهارنظر پزشکی قانونی در خصوص پرونده اسیدپاشی در تبریز و میزان صدمات وارده به قربانی این پرونده اظهار کرد: این پرونده اواخر ماه قبل به پزشکی قانونی آمد و چون فردی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود، برای انجام اقدامات درمانی در تهران به سر می‌برد، همکاران ما در پزشکی قانونی از روی پرونده، گزارش مقدماتی را به مرجع قضایی ارائه کردند تا کار معطل نشود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: برای ارائه گزارش نهایی در خصوص این پرونده، منتظر تکمیل اقدامات درمانی از سوی قربانی اسیدپاشی هستیم تا پس از آن با ذکر جزییات، گزارش را به مرجع قضایی ارائه کنیم.

موسی خلیل‌اللهی دادستان تبریز به تازگی درباره این پرونده گفته است: به لحاظ جنبه عمومی بودن جرم دادسرا پیش از شکایت شاکی خصوصی به ماجرا ورود کرد و در همان روز متهم دستگیر و تحت نظر قرار گرفت. در حال حاضر قرار بازداشت موقت متهم در دادگاه کیفری یک تایید شده است و تحقیقات نیز از نظر قضایی تقریبا تکمیل است.

این مقام قضایی گفته است: گواهی پزشکی قانونی قربانی اسیدپاشی به لحاظ میزان جراحات وارده هنوز به قطعیت نرسیده است و به محض اینکه گواهی تایید شود کیفرخواست صادر می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha