سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای انتشار دفترچه آزمون استخدامی تا هفته آینده گفت: معلمان حق‌التدریس در صورت تمایل می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

زمان انتشار دفترچه استخدامی آموزش‌وپرورش/شرایط استخدام معلمان حق‌التدریس

سلامت نیوز: سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای انتشار دفترچه آزمون استخدامی تا هفته آینده گفت: معلمان حق‌التدریس در صورت تمایل می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، آموزش‌وپرورش برای جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی خود در سال 97 آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد و قرار بود دفترچه آزمون استخدامی تا اواخر فروردین منتشر شود اما تا کنون این دفترچه منتشر نشده است و این مسئله موجب سردرگمی داوطلبانی شده است که متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

در همین رابطه نادر سلیمان زاده سرپرست امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: مطابق رایزنی‌های انجام شده دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش این هفته و حداکثر هفته آینده منتشر خواهد شد و اقدامات لازم برای انتشار آن از طریق سایت سازمان سنجش انجام شده است.

وی افزود:‌ بیشترین جذب معلم برای استان‌های البرز، شهرستان‌های تهران و سیستان و بلوچستان است که بیشترین نیاز به معلم را دارند همچنین نیروهای حق‌التدریس می‌توانند در این آزمون شرکت کنند اما برگزاری آزمون مجزا برای آنها نیاز به تعیین تکلیف مجلس نیاز داردو هنوز مجلس در این رابطه نظر قطعی را اعلام نکرده است.

سلیمان زاده گفت: اگر نیروهای حق التدریس در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش پذیرفته شوند، استخدام می‌شوند اما اگر تمایلی به شرکت در این آزمون نداشتند باید منتظر تعیین و تکلیف مجلس باشند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha