یکی از اولویت‌های ناجا در سال ۹۷ مبارزه و مقابله با ورود موادمخدر به کشور است که در این راستا انسداد مرزها می‌تواند در کنار هوشیاری همکاران بویژه در مرزهای شرقی و استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

فرمانده ناجا: اولویت نیروی انتظامی مبارزه با ورود مواد مخدر به کشور است

سلامت نیوز:نیروی انتظامی با جدیت  مبارزه با قاچاق موادمخدر را در دستورکار دارد و در این راستا لازم است از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید بهره‌مند شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران سردار «حسین اشتری» - فرمانده نیروی انتظامی کشور- در حاشیه جلسه جمع‌بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان این مطلب گفت: یکی از اولویت‌های ناجا در سال ۹۷ مبارزه و مقابله با ورود موادمخدر به کشور است که در این راستا انسداد مرزها می‌تواند در کنار هوشیاری همکاران بویژه در مرزهای شرقی و استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.


سردار اشتری با اشاره به اینکه ناجا مجدانه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را ادامه می‌دهد، تأکید کرد: در سال ۹۶ حدود ۷۵۰ تن کشفیات موادمخدر داشته‌ایم که نسبت به سال ۹۵ بی‌سابقه بوده است. البته ما به این مقدار کفایت نمی‌کنیم و باید بتوانیم آنچنان مبارزه کنیم که هرگز موادمخدر به دست فرزندان عزیز این سرزمین نرسد.


فرمانده نیروی انتظامی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم را خرده فروشان موادمخدر دانست و گفت: اقدامات خوبی در راستای شناسایی این افراد صورت گرفته و ان‌شاءالله با تدابیری که مقامات قضایی در این راستا اتخاذ می‌کنند بتوانیم به این مبارزه سرعت بخشیده و مانع ورود موادمخدر به کشور شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha