دبیر علمی چهاردهمین کنگره بین المللی ایمنولوژی و آلرژی، گفت: دانش ایمونولوژی در حوزه های مختلف علوم پایه، تشخیص، درمان و تولیدات دانش بنیان نقش موثری دارد.

ارائه آخرین دستاوردهای علمی ایمونولوژی/ تشخیص و درمان بیماری‌ها

سلامت نیوز:دبیر علمی چهاردهمین کنگره بین المللی ایمنولوژی و آلرژی، گفت: دانش ایمونولوژی در حوزه های مختلف علوم پایه، تشخیص، درمان و تولیدات دانش بنیان نقش موثری دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سید محمود هاشمی در چهاردهمین کنگره بین المللی ایمنولوژی و آلرژی، اظهارداشت: دانش ایمونولوژی به عنوان یکی از کلیدی ترین حوزه های علوم پزشکی، علمی پیشرو و موثر در حوزه های سلامت از جمله علوم پایه، بالینی، تشخیصی و درمان است.

وی افزود: دانش ایمونولوژی در حوزه های مختلف علوم پایه، تشخیص، درمان و تولیدات دانش بنیان موثر بوده و سیاست گذاری و تعیین الویت‌ها در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

چهاردهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی با مشارکت فعال ایمونولوژیست های پایه و بالینی از همه دانشگاههای کشور فرصتی است برای تبادل اخرین یافته های دانشمندان داخلی و خارجی. در این کنگره علاوه بر 31 پنل تخصصی، حدود 50 کارگاه جانبی تئوری و عملی با مشارکت دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی مختلف برگزار خواهد شد. 

دبیر علمی چهاردهمین کنگره بین المللی ایمنولوژی و آلرژی با اشاره به ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه  ایمنولوژی و آلرژی توسط اساتید و صاحبنظران ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های جانبی کنگره که با همکاری انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران (ISIA)، اتحادیه بین المللی انجمنهای ایمونولوژی(IUIS) و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور و تدریس اساتید مطرح بین المللی و داخلی برگزار می شود دوره پیشرفته و تخصصی ایمونوتراپی است. 

هاشمی از حضور مهمان بین المللی در این کنگره خبر داد و بیان داشت: همچنین به مناسبت روز جهانی ایمونولوژی، سومین جشنواره ملی ایمونولوژی و آلرژی هم درآخرین روز کنگره با هدف تقدیر از پژوهشگر، مراکز تحقیقاتی و شرکت دانش بنیان برتر برگزار می‌شود.

وی افزود: در حاشیه کنگره و با هدف تشویق دانشجویان فعال در زمینه های هنری و فرهنگی، نمایشگاه آثار هنری اساتید و دانشجویان ایمونولوژی برگزار خواهد شد.

 چهاردهمین کنگره بین المللی ایمنولوژی و آلرژی توسط انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 6 تا 8 اردیبهشت 97 در مرکز همایش‌های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

 
    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha