وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و درمان البرز با کمبود شدیدی در بخش نیروی انسانی مواجه است گفت: درست است که دولت به دلایلی علاقه مند به افزایش تعداد نیروهای خود در بخش‌های مختلف نیست اما باید به حوزه بهداشت و درمان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وزیر بهداشت عنوان کرد: کمبود شدید نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان البرز

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و درمان البرز با کمبود شدیدی در بخش نیروی انسانی مواجه است گفت: درست است که دولت به دلایلی علاقه مند به افزایش تعداد نیروهای خود در بخش‌های مختلف نیست اما باید به حوزه بهداشت و درمان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سید حسن هاشمی در حاشیه افتتاح مرکز جامع زنان کمالی در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه هفته سلامت شاهد بهره برداری از ۷۴۷ پروژه در حوزه بهداشت و درمان در کل کشور بودیم که این پروژه‌ها اغلب به بخش بهداشت، درمان و کارهای تشخیصی مربوط می‌شدند.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته علوم پزشکی البرز اقدمات زیادی برای ارتقا کیفیت و کمیت خدمات درمانی و بهداشتی در استان صورت داده است که افتتاح مرکز جامع زنان کمالی تنها یکی از این موارد است.

وزیر بهداشت ادامه داد: با افتتاح این مرکز می‌توان امیدوار بود وضعیت مراقبت از زنان باردار و نوزادان در البرز به میزان قابل توجهی ارتقاء می یابد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و درمان البرز با کمبود شدیدی در بخش نیروی انسانی مواجه است ابراز کرد: درست است که دولت به دلایلی علاقه مند به افزایش تعداد نیروهای خود در بخش‌های مختلف نیست اما باید به حوزه بهداشت درمان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: بدون شک مراکز درمانی و بهداشتی در تمام کشور برای خدمات‌رسانی مناسب به بیماران نیازمند بکارگیری پرستار کمک پرستار و نیروهای خدماتی هستند.

وی با اشاره به حمایت دولت از پروژه‌های زیربنایی بهداشت و درمان گفت: علی رغم محدودیت‌های موجود، دولت حمایت خاصی از این بخش دارد و برای افزایش مراکز درمانی ، بیمارستان‌ها و سایر مراکز مربوط به این بخش تلاش می‌کند.

هاشمی در پایان گفت: در استان البرز پروژه‌های بسیار مناسبی در حوزه بهداشت و درمان تعریف شده که امید است در آینده نزدیک اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، سید حسن هاشمی در حاشیه افتتاح چهار سی تی اسکن و بخش دو آنژیوگرافی بیمارستان رجایی که روز گذشته انجام شد اظهار کرد: طی سال‌های گذشته شاهد تغییر محسوس در شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان البرز بوده‌ایم .

وی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های شاخصی در حوزه بهداشت و درمان البرز بودیم که این بیانگر نگاه ویژه مسئولان به این بخش است.

هاشمی اظهار کرد: بسیاری از این پروژه‌ها در کمتر از یکسال به بهره برداری رسیده‌اند در حالی که اگر چند سال پیش بود، برای افتتاح آنها شاید ۱۸ تا ۲۰ سال زمان لازم بود و هزینه‌های بسیار هنگفتی صرف آنها می‌شد.

این مسئول ابراز کرد: همه این پروژه‌ها باعث افزایش کیفی و کمی خدمات رسانی به مردم البرز می‌شود و در نهایت رضایت مردم از دولت را افزایش می‌دهد.

همچنین در سفر وزیر بهداشت دو پایگاه اورژانس ۱۱۵ در کرج و نظرآباد افتتاح شد.

پایگاه شهری بلوار «سرداران شهید» توسط خانواده خیّر کرجی و در مجاورت مزار شهدای گمنام و در یکی معابر اصلی شهر کرج در زمینی به مساحت ۲۷۰ متر احداث و به بهره برداری رسید.

پایگاه جاده‌ای آزادگان در شهرستان نظرآباد، در مجاورت اتوبان پر ترافیک کرج- قزوین، نیز در زمینی که از سوی کارخانه سیمان آبیک اهدا شده بود، در طرح تبدیل کانکس به سازه، به بهره برداری رسیده و آماده ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی است.




   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha