نیانگذار نظام شبکه بهداشت و درمان کشور تاکید کرد: توسعه سلامت و صیانت از مرزهای کشور در برابر آسیب‌های بهداشتی، نشانه آشکاری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

صیانت از مرزهای کشور در برابر آسیب‌های بهداشتی، نشانه اقتدار کشور است

سلامت نیوز:بنیانگذار نظام شبکه بهداشت و درمان کشور تاکید کرد: توسعه سلامت و صیانت از مرزهای کشور در برابر آسیب‌های بهداشتی، نشانه آشکاری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا دکتر حسین ملک افضلی - یکی از بنیانگذاران  نظام شبکه بهداشت و درمان- در همایش تجلیل از پیشگامان سلامت در زاهدان گفت:  با وجود آنکه بیماریهایی مانند فلج اطفال در همسایگی مرزهای شرقی ما هنوز هم وجود دارد، اما از ۱۳ سال قبل تاکنون موردی در این استان مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: توسعه سلامت و صیانت از مرزهای کشور در برابر آسیبهای بهداشتی، نشانه آشکاری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است. بهورزان، کاردانها، کارشناسان و پزشکان شاغل در نظام شبکه بهداشت و درمان کشور ما مصداق بارز طبیب دوار هستند که خود به سراغ نیازمندانمیروند.

 ملک افضلی همچنین اضافه کرد:  توسعه شاخصهای سلامت در سیستان و بلوچستان صرفا ناشی از خدمات بهداشت و درمان نیست؛ بلکه افزایش میزان سواد عمومی و توسعه ارتباطات نیز در این زمینه نقش داشته است.


   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha