مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به شدت بارشها در مناطق جنوب غرب، غرب و زاگرس احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها در این مناطق وجود دارد.

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر و مسیل ها

سلامت نیوز: مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به شدت بارشها در مناطق جنوب غرب، غرب و زاگرس احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها در این مناطق وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز، مسعود حقیقت در گفت و گو با ایرنا گفت: سامانه بارشی که از روزهای گذشته وارد کشور شده، امروز موجب بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در جنوب غرب، غرب، شمال غرب و از بعد ازظهر در مرکز کشور می شود و علاوه بر این مناطقی از جنوب غرب کشور نیز تحت تاثیر گرد و خاک قرار خواهند گرفت.
وی افزود: فردا بارش ها در نیمه غربی کشور ادامه دارد و در مناطق مرکز و زاگرس شدت بیشتری پیدا خواهند کرد؛ در مناطق جنوبی نیز بارش باران گاهی با رعد و برق همراه خواهد بود.
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه بارش در بیشتر استان ها به جز سه استان سیستان بلوچستان، هرمزگان و بوشهر رخ می دهد و در کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش پراکنده است.
حقیقت در مورد بارش ها در تهران نیز گفت: امروز شاهد بارش پراکنده در برخی از ساعات در تهران هستیم ، فردا نیز بارش باران و رگبار باران را خواهیم داشت و روز یکشنبه نیز رگبار و رعد و برق پراکنده را داریم .
** سردترین و گرمترین مناطق کشور
کارشناس هواشناسی سردترین نقطه کشور را امروز تفرش با دمای مثبت یک درجه و ورزغان با دمای مثبت 1.5 درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت: گرمترین منطقه کشور نیز شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان با دمای 44 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha