بیش از دوماه است که دولت اقای روحانی سازمان تامین اجتماعی را در وضعیت بدون مدیر قرار داده.

چه کسی دست رییس جمهور را برای انتخاب مدیرعامل تامین اجتماعی بسته؟

سلامت نیوز: بیش از دوماه است که دولت اقای روحانی سازمان تامین اجتماعی را در وضعیت بدون مدیر قرار داده.

  به گزارش سلامت نیوز سوال اساسی اینجاست که یعنی دولت با توجه به اتمام ماموریت مدیرعامل سازمانی با بیش از ۴۲ میلیون تحت پوشش و قریب به سه میلیون بازنشسته و بیش از هفتاد هزار کارمند؛ نباید برنامه ای و فکری برای مدیریت ارشد ان داشته باشد؟!

اگر فرض را بر این قرار بدهیم که دولت نیاز به کار کارشناسی برای انتخاب مدیرعامل داشته است؛ آیا با گذشت شش ماه از ماموریت سرپرستی که چهارسال هم مدیرعاملی آن سازمان را بر عهده داشته؛ هنوز نباید فکری به حال آن کند؟! سوال اساسی تر این است که اکنون دو ماه هست که سازمانی به این بزرگی بدون مدیرعامل است؟!

به راستی اینجا چه کسی دست وزیر یا رئیس جمهور را برای تعیین تکلیف و برون رفت از این وضعیت بلاتکلیفی بسته است؟! بازهم نکته ی حایز اهمیت تر این است که مقامات دولت یکی از چالش های بزرگ کشور را در کنار بحث محیط زیست و آب؛ بحث بحران صندوق های بیمه ای؛ معرفی کردند؛ انگاه در مقام تعیین مدیر و سرپرست این سازمان مهم ؛ انچنان تعلل عجیبی دارند که جای بسی شگفتی است؟!

این وضعیت باعث نگرانی شدید مردم و بسط فضای شایعه شده و حتی حامیان دولت نیز هیچ پاسخی به افکار عمومی ندارند؟ و موجب ایجاد این دهنیت می گردد که ایا " واقعا امورات دولت به این سبک می گذرد؟" این مورد اصطلاحا از آن دست مواردی هست که کندی و تعلل و حتی بلاتکلیفی امور در دولت را نمایش می گذارد و عجیب این است که شبکه های خبری و رسانه ها هم متوجه نیستند که تامین اجتماعی برای اولین بار در تاریخ خود؛ اکتون دو ماه است که مدیر ندارد.... چشم ها و گوش ها اکنون به شدت مترصد درک این موضوع هستند که بفهمند ؛ چه در مخیله ی دکتر روحانی می گذرد که ترجیح داده دوماه تمام سازمان را بلاتکلیف بگذارد؟!؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha