وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از وقوع زلزله در غرب کشور، آموزش و پرورش در راستای تقویت روحیه دانش‌آموزان حادثه دیده، آموزش الکترونیکی و حضوری را به‌عنوان دو برنامه کاربردی در دستور کار خود برای استان‌های زلزله‌زده قرار داده است.

سلامت نیوز:وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از وقوع زلزله در غرب کشور، آموزش و پرورش در راستای تقویت روحیه دانش‌آموزان حادثه دیده، آموزش الکترونیکی و حضوری را به‌عنوان دو برنامه کاربردی در دستور کار خود برای استان‌های زلزله‌زده قرار داده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، سید محمد بطحایی در جمع دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه که برای شرکت در اردوی یک هفته‌ای آموزشی- فرهنگی جامع کنکور، به اردوگاه باهنر تهران آمده‌اند، اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در غرب کشور، آموزش و پرورش با تشکیل ستادهایی در مرکز، استان و شهرستان های زلزله زده کار استمرار آموزش در مناطق صدمه دیده را آغاز کرد.

با هدف کاهش سختی‌ها وتقویت روحیه دانش‌آموزان حادثه دیده و همچنین جلوگیری از بازماندن آنها از تحصیل، آموزش الکترونیکی و همچنین آموزش حضوری به‌عنوان دو برنامه کاربردی در این راستا در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

وی ادامه داد: توزیع یک هزارو ۱۰۷تبلت و ۱۶۶ لپ تاپ بین دانش‌آموزان مناطق زلزله زده و آموزش‌های حضوری در سه مرحله مناطق و شهرستان‌ها، استان و تهران از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش پس از وقوع زلزله در کرمانشاه بوده است. بطحایی از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های بسیار فشرده‌ای برای دانش‌آموزان کنکوری خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha