یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

بازپرس جنایی دستور تحقیق درباره مرگ مردی را که حین فرار از دست مأموران کشته شد، صادر کرد.

مرگ فروشنده مواد ‌مخدرهنگام فرار از دست پلیس

سلامت نیوز:بازپرس جنایی دستور تحقیق درباره مرگ مردی را که حین فرار از دست مأموران کشته شد، صادر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شرق ،این مرد جوان که در اتوبان فتح تهران پس از تعقیب‌و‌گریز چنددقیقه‌ای و حرکات خطرناک هدف گلوله مأموران قرار گرفت، قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی شجان خود را از دست داد. ماجرا زمانی شروع شد که در ساعات پایانی پنجشنبه هفته گذشته مأموران کلانتری یافت‌آباد تهران به یک خودروی پژو 206 که مرد جوانی راننده آن بود، مشکوک شدند و پس از دقایقی که او را زیر نظر گرفتند، دستور ایست صادر کردند اما مرد جوان به جای توقف بر سرعت خود افزود و پس از طی مسیر کوتاهی وارد اتوبان فتح شد و در جهت غرب به شرق به حرکت خود ادامه داد.

پس از طی مسافتی در اتوبان مأموران بارها دستور ایست را تکرار و در نهایت چند تیر هوایی شلیک کردند اما او همچنان به هشدارها و تیر اخطار توجه نکرد و در نهایت خودروی خود را در لاین سرعت متوقف کرد و با پای پیاده در جهت خلاف حرکت اتومبیل‌ها شروع به دویدن کرد. او پس از طی چند متر تصمیم داشت با پریدن از روی نرده‌های وسط اتوبان از دست مأموران فرار کند. به‌ همین منظور از سری اول نرده‌ها عبور کرد اما زمانی که قصد پریدن از ردیف دوم نرده‌ها را داشت، مأموران پس از هشدار به او به سویش شلیک کردند که در‌ پی این اقدام دو گلوله به کتف و قفسه سینه او اصابت کرد.
پس از آن مأموران بالای سر مظنون رسیدند و با‌ توجه به شرایط او درخواست نیروی امدادی از اورژانس تهران کردند اما این فرد با توجه به مقدار خون‌ریزی قبل از رسیدن نیرو‌های اورژانس جان خود را از دست داد. در ادامه مأموران خودرو او را مورد بازرسی قرار دادند و از خودرو‌ی او 31 بسته مواد ‌مخدر از نوع شیشه، 250 گرم شیره تریاک، چند بطری مشروب الکلی و یک قمه پیدا کردند. همچنین با شناسایی هویت او مشخص شد این فرد از سوی بازپرسان دو دادسرای انقلاب و یافت‌آباد تحت‌ تعقیب بود.
همچنین شواهد حکایت از آن داشت که او فروشنده مواد بود و با‌ توجه به اینکه در صورت توقف مأموران خودرو‌ی او را بازرسی می‌کردند، تصمیم گرفت دست به فرار و اقدامات خطرناکی بزند که ممکن بود حوادث ناگواری را نیز در‌ پی داشته باشد.
درحال‌حاضر با توجه به شواهد و اظهارات موجود قوی‌ترین فرضیه این است که مأموران زمانی که این فرد در حال فرار از نرده دوم بالا رفته بود، پای او را نشانه گرفته باشند اما با‌ توجه به حرکت‌داشتن او و از نرده پایین‌پریدنش گلوله به بالاتنه او اصابت کرده است. با در‌نظر‌گرفتن این احتمال و شواهد موجود درحال‌حاضر بازپرس جنایی دستور داده است تحقیقات از مأموران و محل حادثه انجام شود تا مشخص شود مأموران تعقیب‌کننده این فرد قوانین به‌کارگیری سلاح را رعایت کرده‌اند یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha