سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و تند باد‌های لحظه‌ای و شدید در برخی از مناطق کشور هشدار داد.

رگبار، رعد و برق و تندباد در برخی استان‌های کشور/احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و وزش باد‌های مخرب

سلامت نیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و تند باد‌های لحظه‌ای و شدید در برخی از مناطق کشور هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای و شدید  در برخی از مناطق کشور هشدار داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: پیر و اطلاعیه شماره ۲۰ یکشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۳۰ در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر‌های جوششی همراه با وقوع رگبار و رعد و برق و تند باد‌های لحظه‌ای و شدید در مناطق زیر پیش بینی می‌شود که با تبدیل شدن به توفان تندری پتانسیل وقوع تگرک و ایجاد سیلاب. موقت و ناگهانی در مسیل‌ها در مناطق زیر را دارد.

دوشنبه ۹۷/۰۲/۳۱ رگبار ورعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در شمال آذربایجان غربی، زنجان و مناطق کوهپایه‌ای آذربایجان شرقی و اردبیل


سه شنبه ۹۷/۳/۰۱ رگبار ورعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، مرکزی، شمال همدان، جنوب قزوین، نیمه غربی قم و اصفهان.

از این رو توصیه می‌شود با توجه به انتظار وقوع آذرخش بخصوص در مناطق کوهستانی و همچنین احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و وزش باد‌های مخرب، برای کاهش خسارات احتمالی و حفظ ایمنی اقدامات لازم بکار گرفته شود.
                                  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha