رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: به 316 تن از هموطنان متاثر از سیل و آبگگرفتگی در 9 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین و قم امدادرسانی شد.

امدادرسانی به ۳۱۶ هموطن متاثر ازسیل و آبگرفتگی در ۹ استان

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: به 316 تن از هموطنان متاثر از سیل و آبگگرفتگی در 9 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین و قم امدادرسانی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: به 316 تن از هموطنان متاثر از سیل و آبگگرفتگیدر 9 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین و قم امدادرسانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی درباره انجام ماموریت امدادی در 48 ساعت گذشته، اظهارداشت: 9 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین و قم متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است و در این مدت به 316 تن از هموطنان در سراسر کشور خدمات امدادی ارائه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اسکان اضطراری 9 تن طی 48 ساعت گذشته گفت: 40 تیم عملیاتی متشکل از 150 امدادگر و نجاتگر خدمات امدادی به هموطنان ارائه کردند .


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha