همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، عملیات ساخت خانه های بهداشت در روستاهای چقاگل ، تنگه شوهان و باقرآباد از توابع اسلام آباد غرب که در حادثه زلزله کرمانشاه دچار تخریب صددر صد شده بودند، به همت موسسه خیریه نیکوکاران شریف و بنیاد فرشته ها آغاز شد .

آغاز ساخت آخرین خانه های بهداشت مناطق زلزله زده

سلامت نیوز:همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، عملیات ساخت خانه های بهداشت در روستاهای چقاگل ، تنگه شوهان و باقرآباد از توابع اسلام آباد غرب که در حادثه زلزله کرمانشاه دچار تخریب صددر صد شده بودند، به همت موسسه خیریه نیکوکاران شریف و بنیاد فرشته ها آغاز شد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون،شیوا محمدی‌نیک، مدیرعامل این نهاد مردمی ضمن اعلام این خبر افزود : پیرو قرارداد منعقدشده با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در پس تعاملات با معاونت اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیاز سنجی درباره اهم معضلات منطقه به بحث و بررسی گذاشته شده بود، مقرر شد تا با توجه به بیم بروز یک بحران در زمینه عفونت های ناشی از فاضلاب و کمبود اقلام بهداشتی ،

نسبت به همیاری در ساخت خانه های بهداشت تخریب‌شده ورود شود . معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان یکی از امضا‌کنندگان این تفاهمنامه، از مسئولیت شناسی و مشارکت جمعی آحاد مختلف اجتماعی در سطح کشور در ترمیم خرابی‌های ناشی از زلزله ابراز خرسندی كرد.

دکترسید محمد هادی ایازی ضمن قدردانی از تمامی سازمان‌ها ، نهادها و آحاد خیر کشور که با مسئولیت پذیری جمعی خود در بازسازی مناطق آسیب‌دیده به ایفای نقش می‌پردازند، گفت: معاونت اجتماعی وزارت بهداشت در جهت هدایت و سوق‌دادن مساعدت های مردمی به نواحی آسیب‌دیده تا بازسازی تمامی خرابی ها ، نهایت تلاش را به عمل خواهد آورد. همچنین رضا منصورنیا، مدیر ارتباطات نیکوکاران شریف از برگزاری آیین تکریم خیرین مشارکت کننده در ساخت این مراکز ، همزمان با عید سعید فطر در کرمانشاه با حضور جمعی از شخصیت های کشوری و لشكری خبر داد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha