دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 245809

ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت درباره اخباری مبنی بر استعفا یا جابه‌جایی وزیر بهداشت گفت: ۱۰۰ درصد شایعه و ۱۵۰ درصد بی‌اساس است.

تکذیب خبر استعفای وزیر بهداشت

سلامت نیوز: ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت درباره اخباری مبنی بر استعفا یا جابه‌جایی وزیر بهداشت گفت: ۱۰۰ درصد شایعه و ۱۵۰ درصد بی‌اساس است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه جابجایی یا استعفای وزیر بهداشت گفت: این موضوع در واقع چیزی شبیه دروغ ١٣ است، ١٠٠ درصد شایعه و ١٥٠ درصد بی اساس است.

ایرج حریرچی در ادامه گفت: دکتر هاشمی بیشتر و قوی‌تر از هر زمانی به فعالیت مشغول هستند و شب گذشته تا ساعت ٣ بامداد مشغول بازدید از بیمارستان‌های بزرگ تهران بودند. رابطه دكتر هاشمی و رییس جمهور در سطح عالی است و می‌توان گفت در بالاترین سطح در طی چندسال گذشته است

او در پایان گفت: درست است كه برخی مواقع مشغله و فشار كار زیاد است، آن هم به این دلیل است كه باید اقدامات لازم را برای سلامتی مردم تمام و كمال انجام دهیم، اما برخی افراد وقت آزاد دارند و این هم نوعی از اشتغال است که شایعه تولید و منتشر می‌ كنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha