چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

مردی که خواهرش را به دلیل اختلاف بر سر اعتیاد او به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

اعتراف مرد جوان به قتل خواهر معتادش

سلامت نیوز: مردی که خواهرش را به دلیل اختلاف بر سر اعتیاد او به قتل رسانده است، در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه شرق نوشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان وقتی از قتل زنی جوان در خانه‌اش مطلع شدند، به آنجا رفتند و تحقیقات را آغاز کردند. آن‌ها جسد مقتول را در حالی یافتند که سرش خون‌آلود بود و شکی وجود نداشت که او به قتل رسیده است. نشانه‌های موجود در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول به نام رویا در زمان قتل در خانه تنها بوده که فردی او را غافلگیر کرد و به کام مرگ کشانده است. در‌های خانه کاملا سالم بود و از طرفی نشانه‌ای دال بر اینکه دزدی انجام شده است، وجود نداشت.

همین دو سرنخ کافی بود تا کارآگاهان مطمئن شوند رویا به دست فردی آشنا و با انگیزه‌های شخصی کشته شده است. بعد از این جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تلاش برای شناسایی قاتل ادامه پیدا کرد و بالاخره افسران جنایی به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد رویا با برادر خود به نام رامین به‌شدت اختلاف داشت.

در این میان سرنخ‌های دیگر نیز حضور رامین در محل قتل را هنگام وقوع حادثه تأیید کرد به همین دلیل مرد جوان بازداشت شد. او که ابتدا وانمود می‌کرد از ماجرای قتل خواهرش چیزی نمی‌داند، در بازجویی‌های تکمیلی به ارتکاب قتل اعتراف کرد. متهم به کارآگاهان گفت: «خواهرم قبلا معتاد بود و همین مسئله باعث شده بود با او به‌شدت اختلاف داشته باشم. ما بار‌ها با هم درگیری لفظی داشتیم و هر دفعه موضوع حل‌نشده باقی می‌ماند تا اینکه روز حادثه دوباره وقتی با هم صحبت کردیم، همان مسائل قدیمی سر باز کرد و جروبحث شروع شد. من که به‌شدت عصبانی شده بودم و متوجه رفتار و کارهایم نبودم، ناگهان چوبی را که زمین افتاده بود، برداشتم و با آن به رویا حمله کردم. در همان حالت خشم چند ضربه به سر او زدم و وقتی به خودم آمدم که خواهرم غرق در خون روی زمین افتاده بود و دیگر نفس نمی‌کشید. خیلی ترسیده بودم و نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم به همین دلیل ترجیح دادم از محل قتل دور شوم. حالا هم از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم». بنا بر این گزارش، متهم بعد از اینکه اعترافاتش را نزد مقام قضائی نیز تکرار کرد، با دستور او روانه زندان شد تا تحقیقات درباره این پرونده ادامه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha