شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی با تاکید به اینکه برای محافظت از جایگاه و منزلت والا وحریم مقدس معلمی از آموزش‌وپرورش می‌خواهیم به دور از فضاسازی‌های غیرواقعی، نسبت به مجازات خاطی و برخورد قانونی اقدام کند.

برای حفاظت از جایگاه معلم با خاطی مدرسه معین برخورد قانونی شود

سلامت نیوز: شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی با تاکید به اینکه برای محافظت از جایگاه و منزلت والا وحریم مقدس معلمی از آموزش‌وپرورش می‌خواهیم به دور از فضاسازی‌های غیرواقعی، نسبت به مجازات خاطی و برخورد قانونی اقدام کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، شورای مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران در واکنش به اتفاقات اخیر یکی از مدارس غرب تهران، بیانیه‌ای منتشر کرده است.

در این بیانیه آمده است: معلم شخصیت والایی است که در انجام وظایف خطیر تعلیم و تربیت با خدا معامله می‌کند و سختی‌های روزگار، او را از عمل به وظیفه الهی‌اش باز نمی‌دارد؛ طی روزهای اخیر متأسفانه اخبار ناگواری از اقدام ناشایست و غیراخلاقی فردی معلم‌نما در سطح جامعه انتشار یافت که احساسات آحاد مردم عزیز را جریحه‌دار نمود.

بروز تخلف و اقدامی مغایر با شئون مدرسه و معلم از سوی یک فرد که به لباس خیل کثیر معلمان و مربیان متعهد جامعه در آمده بود یقیناً با انزجار جامعه شریف و نجیب فرهنگیان کشور و فعالان عرصه مقدس تعلیم و تربیت در مجموعه مدارس دولتی و غیردولتی هم مواجه بوده و پرواضح است که حساب اینگونه رفتار از خدمات گسترده آموزشی و تربیتی خادمان دلسوز این عرصه در سطح کشور، شهر تهران و به‌ویژه در همان منطقه آموزشی که این حادثه تلخ رخ داده است، به کلی جداست؛ گواه این مدعا نیز کسب موفقیت‌های افتخارآمیز و پرشمار علمی، فرهنگی و قرآنی چندین هزار مدرسه غیردولتی در طی سال است که با همت و تلاش خالصانه ده‌ها هزار معلم و مربی دلسوز و متعهد رقم خورده است. 

شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران ضمن محکومیت این اقدام ناشایست و به منظور مراقبت و محافظت از جایگاه و منزلت والا وحریم پاک و مقدس معلمی، از هیأت بازرسی ویژه تعیین شده از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش و مسئولان محترم دستگاه قضایی مصرانه درخواست می نماید در اسرع وقت به ابعاد مختلف این حادثه ناگوار رسیدگی نموده و متناسب با کشف واقیعت موجود و به دور از فضاسازی‌های غیرواقعی، نسبت به مجازات خاطی و برخورد قانونی اقدام نمایند.

شورای مؤسسان شهر تهران علاوه بر این، برخدمات درخشان و ارائه ایده‌های برتر آموزشی و تربیتی توسط مجموعه مدارس غیردولتی همراه و در کنار مدارس دولتی تأکید نموده و مؤسسان، مدیران و معلمان بخش غیردولتی را که بسیاری از ایشان به عضویت در جامعه ایثارگران، خانواده معظم شهداء و جانبازان انقلاب اسلامی مفتخر می‌باشند، بر جدیت وخدمت رسانی بیشتر و صادقانه‌تر به فرزندان و آینده‌سازان عزیزمان فرا می‌خواند و همچنین آمادگی اعضای شوراهای شهر و مناطق تهران را به منظور همراهی با مسئولان محترم آموزش و پرورش درجهت اِعمال نظارتی جامع، سامان یافته و مستمر بر روند انجام وظایف مجموعه مدارس غیردولتی اعلام می‌نماید.

از خداوند متعال سربلندی و عزت میهن اسلامی و موفقیت خانواده بزرگ معلمان و فرهنگیان کشور را در ارائه خدماتی شایسته و در تراز دانایی و معرفت فرزندان ایران زمین خواستاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha