پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 246058

مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی موردنیاز در مدیریت‌های درمان استان‌های اصفهان، کردستان، سمنان، کرمانشاه و فارس در تیرماه سال جاری خبر داد.

سازمان تامین اجتماعی استخدام می‌کند

سلامت نیوز:مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی موردنیاز در مدیریت‌های درمان استان‌های اصفهان، کردستان، سمنان، کرمانشاه و فارس در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا ، سید حسین حسینی آذرنوشان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی مراکز درمانی جدید التاسیس در شهرستان‌های تیران و کرون، بانه، سرخه، سنقر، داراب و سپیدان نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

به گزارش سازمان تامین اجتماعی،وی افزود: داوطلبان استخدام می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانیwww.tamin.ir اعلام خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز سه شنبه ٩٧/٣/٢٩ تا دوشنبه ٩٧/٤/٤ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی مندرج در آگهی ارائه کنند.

حسینی آذرنوشان ادامه داد: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه ٩٧/٤/١٥ برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: داوطلبان گرامی توجه کنند هر گونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha