دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با انتقاد از پنهان‌ کاری مسئولان در اجرای سند ۲۰۳۰ گفت: سند تربیت جنسی باید جایگزین آموزش‌های جنسی به کودکان شود.

سند«تربیت جنسی» جایگزین ۲۰۳۰ شود

سلامت نیوز:عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با انتقاد از پنهان‌ کاری مسئولان در اجرای سند ۲۰۳۰ گفت: سند تربیت جنسی باید جایگزین آموزش‌های جنسی به کودکان شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ارمان ،کبری خزعلی با انتقاد از تبلیغ برای استفاده از واکسن HPV در رسانه ملی افزود: این تنها بخشی از کوه‌یخ گروه و افرادی است که به‌طور پنهانی در حال ترویج خود در جامعه هستند. او ادامه داد: با این روند، امنیت ملی، اقتصاد ملی و سرمایه اجتماعی در خطر است.

باید سوابق این افراد بررسی شود تا مشخص شود چه کسانی پشت پرده این اتفاقات هستند. موارد زیادی به‌صورت مخفیانه در حال انجام است، از جمله بخشنامه کشوری وزارت بهداشت درباره آموزش مسائل جنسی در مدارس و بخشنامه آموزش‌وپرورش در همین زمینه. به گزارش مهر، رئیس اسبق شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده تاکید کرد: مجموعه مرکز ملی کنترل ایدز با بودجه وسیع در همین راستا فعالیت می‌کند.

این مجموعه 65 نفر نیرو دارد که از این تعداد فقط 15 نفر ایرانی هستند و بودجه آنها در حوزه زنان خیابانی، کودکان خیابانی و مردان خیابانی هزینه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha