رضا عبدی افزود: فرد 24 ساله ای که روز دوشنبه به پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان مراجعه کرد، مورد اذیت، آزار، تجاوز به عنف و آدم ربایی قرار گرفته بود.

یکی از زنان آسیب دیده ایرانشهری به پزشکی قانونی مراجعه کرد/ادعای تجاوز ۴ مرد به یک زن

سلامت نیوز: رضا عبدی افزود: فرد 24 ساله ای که روز دوشنبه به پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان مراجعه کرد، مورد اذیت، آزار، تجاوز به عنف و آدم ربایی قرار گرفته بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ،وی خاطرنشان کرد: علائمی از تجاوز و آزار در وی مشهود بود که نتیجه بررسی های انجام شده به مراجع قضایی اعلام و از طریق آنها اعلام نظر خواهد شد. مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان گفت: وی در ادعای خود گفته که از سوی چهار نفر مورد تجاوز و آزار قرار گرفته است اما ما نمی توانیم تعداد متجاوزان را اثبات کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در معاینه این فرد آثاری از ضرب و جرح نیز مشاهده شده است. محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به دستور وزیر کشور برای پیگیری حادثه ایرانشهر گفته بود: نشست شورای تامین استان برای بررسی ابعاد موضوع برگزار شده است و نتیجه اقدامات انجام شده اعلام خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه نشست شورای تامین سیستان و بلوچستان اعلام کرده بود: در پی تجاوز به عنف که از سوی بزهکاران ایرانشهر اتفاق افتاده یک نفر شاکی به دادسرا مراجعه و بلافاصله پس از تشکیل پرونده در مدت چهار تا پنج ساعت نفر اول دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است. مرعشی ادامه داد: پس از شاکی اول، 2 نفر دیگر به دستگاه قضایی شکایت کردند که می توان گفت این سه نفر با یکدیگر آشنا بودند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این موضوع چهار مجرم دارد، تصریح کرد: از چهار مجرم یک نفر دستگیر و سه نفر متواری هستند که برای دستگیری سه نفر دیگر اقدامات و پیگیری های لازم در دست اجراست. وی گفت: تاکنون 2 نشست برای بررسی این اتفاق در شورای تامین شهرستان ایرانشهر برگزار شده است.

مرعشی افزود: مولوی طیب در نماز عید فطر با اطلاعات کمی که داشت صحبت هایی در این خصوص مطرح کرد که در نتیجه به این موضوع در فضای مجازی دامن زده شد و جو شهرستان را ملتهب کرد. معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پی این جوسازی ها تجمعی در مقابل فرمانداری توسط شماری از مردم ایرانشهر برگزار شد که فرماندار در میان آنان حضور یافته و توانست مردم را توجیه کند.

وی تصریح کرد: تمام اقدامات انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید. مرعشی افزود: با وقوع این حوادث، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دستور داد تا استاندار سیستان و بلوچستان این موضوع را به جد پیگیری کند؛ در نتیجه صبح روز دوشنبه نشست شورای تامین استان برگزار و ابعاد موضوع بررسی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha