چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

سری بعد از آنکه دختری جوان را با وعده ازدواج فریب داد، نقشه اخاذی از او را به مرحله اجرا درآورد، اما ازسوی کارآگاهان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

اغفال دختر جوان با وعده ازدواج

سلامت نیوز: سری بعد از آنکه دختری جوان را با وعده ازدواج فریب داد، نقشه اخاذی از او را به مرحله اجرا درآورد، اما ازسوی کارآگاهان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه شرق نوشت: پسری بعد از آنکه دختری جوان را با وعده ازدواج فریب داد، نقشه اخاذی از او را به مرحله اجرا درآورد، اما ازسوی کارآگاهان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.


دختری جوان چندی قبل به پلیس فتای استان اصفهان رفت و علیه خواستگارش شکایت کرد. او گفت: مدتی قبل از طریق تلگرام با پسری به‌نام بابک آشنا شدم. اوایل حرف‌های خیلی معمولی می‌زدیم اما بعد از مدتی او گفت به من علاقه‌مند شده است، من نیز احساسا می‌کردم بابک را دوست دارم. او گفت قصد دارد با من ازدواج کند و به‌زودی به خواستگاری‌ام می‌آید. از این اتفاق بسیار خوشحال بودم و خیال می‌کردم در کنار بابک بسیار خوشبخت خواهم شد. از آن به بعد رابطه‌ام با بابک بیشتر شده بود و مرتب با هم چت می‌کردیم. در این مدت چندبار به خواسته او عکس‌هایی از خودم برایش فرستادم تا اینکه بعد از مدتی رفتار بابک ناگهان تغییر کرد. او دیگر آن آدم سابق نبود وقتی علت را پرسیدم نیت اصلی‌اش را فاش کرد و گفت باید عکس‌های بیشتری از خودم بفرستم و برای اینکه عکس‌های قبلی را منتشر نکند باید خواسته‌هایش را انجام بدهم. او از من باج می‌خواست و خواسته‌های دیگری نیز داشت. این رفتار او من را شوکه کرده بود. آبرویم را در خطر می‌دیدم و نمی‌دانستم باید چه کار کنم. خودم بی‌احتیاطی کرده و باعث این اتفاق شده بودم. در نهایت تصمیم گرفتم به پلیس شکایت کنم و از مأموران کمک بخواهم.


مأموران بعد از شنیدن حرف‌های این دختر تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند متهم را دستگیر کنند. او اعتراف کرد این دختر را با هدف اخاذی فریب داده و وعده ازدواج فقط دروغی برای اغفال طعمه‌اش بوده است.


سرهنگ مرتضوی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه اغفال دختران با وعده ازدواج یکی از عوامل اصلی انتشار عکس‌های خصوصی در فضای مجازی است، درباره این پرونده و مواد مشابه گفت: با نگاهی به پرونده‌های ارجاعی به پلیس فتا درمی‌یابیم فضای مجازی هیچ‌گاه بستر امن و مناسبی برای آشنایی و همسرگزینی نیست و این فضا مجازی است و نمی‌تواند تضمین‌کننده اطلاعات صحیحی از چهره واقعی افراد باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha