چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 246361

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: به دلیل شوری بیش از حد آب، آب‌بهای شهروندان خرمشهری و آبادانی از یکم خرداد تا ۱۵ تیر رایگان است.

مصرف آب برای این دو شهر رایگان شد!

سلامت نیوز: نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: به دلیل شوری بیش از حد آب، آب‌بهای شهروندان خرمشهری و آبادانی از یکم خرداد تا ۱۵ تیر رایگان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: به دلیل شوری بیش از حد آب، آب‌بهای شهروندان خرمشهری و آبادانی از یکم خرداد تا ۱۵ تیر رایگان است.

عبدالله سامری اظهار کرد: در هفته اخیر بنده به همراه تعدادی از مسؤولان بحث عدم پرداخت آب‌بها توسط شهروندان خرمشهری و آبادانی به دلیل شوری آب در مدت اخیر را دنبال کردیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به مطالبی که در مکان‌های مختلف گفتیم و نامه‌هایی که به مسؤولان مربوط و رتبه اول کشور ارسال کردیم، بحث عدم پرداخت آب‌بها برای یکم خرداد تا ۱۵ تیر‌ماه قطعی شد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: قطعی شدن عدم پرداخت آب‌بها برای شهروندان آبادانی و خرمشهری حق مسلم آن‌ها بود که با توجه به پیگیری‌های مستمر تحقق پیدا کرد.

سامری عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که کیفیت آب دو شهر آبادان و خرمشهر را افزایش دهیم که با اجرایی شدن طرح آبرسانی غدیر و رسیدن آن به سد کرخه کیفیت آب این دو شهر افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: هفته آینده در کمیسیون انرژی مجلس از وزیر نیرو درخواست خواهیم کرد که اعتبار ادامه طرح آبرسانی غدیر تا کرخه را تأمین کند و دولت در این زمینه اعتباراتی را برای سال ۹۷ در نظر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha