بهمن کیارستمی در آستانه سالروز تولد پدرش تاکید کرد، آنچه قرار است تا دو هفته آینده به عنوان حکم قطعی پرونده پزشکی عباس کیارستمی اعلام شود، جدید نیست.

حکم جدیدی برای پرونده عباس کیارستمی صادر نمی‌شود

سلامت نیوز:بهمن کیارستمی در آستانه سالروز تولد پدرش تاکید کرد، آنچه قرار است تا دو هفته آینده به عنوان حکم قطعی پرونده پزشکی عباس کیارستمی اعلام شود، جدید نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، به تازگی دکتر علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی اظهار کرده است، « پس از صدور رای در هیات بدوی، به این رای اعتراض شد و بر همین اساس موضوع در هیات تجدیدنظر مورد بررسی مجدد قرار گرفت که به این رای نیز اعتراض شد و به این ترتیب پرونده به هیات عالی انتظامی سازمان نظام پزشکی ارجاع داده شد.»

به گفته وی «بررسی‌های مجدد در هیات عالی انتظامی سازمان صورت گرفته و رای قطعی این پرونده تا یکی - دو هفته آینده اعلام خواهد شد.»

اما در این‌باره بهمن کیارستمی  گفت: این خبر جدید نیست و قرار هم نیست حکم جدیدی صادر شود، چرا که این حکم اسفندماه سال گذشته ابلاغ شد و الان احتمالا فقط اعلام رسمی می‌شود.

به گفته او در رای هیات عالی نظام پزشکی آمده است:« نتیجه اعتراض و تقاضای رسیدگی فوق‌العاده به حکم تقلیل یافته و اصلاح شده دکتر احمد میر که از «سه ماه محرومیت از مطب در شهر تهران» به «توبیخ کتبی با درج در پرونده نظام پزشکی و نشریه نظام پزشکی محل (شهر تهران)» کاهش یافته بود، رد شده و رای تقلیل یافته صحیح صادر شده است.»

جمعه یکم تیرماه سالروز تولد عباس کیارستمی است و البته دو هفته بعد هم دومین سالروز درگذشت این هنرمند سرشناس از راه می‌رسد. او هنرمندی تاثیرگذار در سینمای ایران و چهره‌ای شناخته شده در جهان بود که اگرچه دو سال از درگذشت‌اش می‌گذرد اما در این مدت نمایشگاه‌های متفاوت از آثار یا اکران‌های مختلف از فیلم‌هایش در ایران و دیگر نقاط دنیا برپا شده است.

عباس کیارستمی که از اسفند سال ۹۴ تا اوایل اردیبهشت ۹۵ به دلیل انجام چند عمل جراحی در ناحیه روده در بیمارستان بستری شده بود و پس از آن چندین بار به بیمارستان مراجعه کرده بود، ۸ تیر ماه سال ۹۵ برای تکمیل مراحل درمان به پاریس رفت و در سن ۷۶ سالگی و در ماه تولدش تیر ماه درگذشت.

از این هنرمند تا همین اواخر  نمایشگاه عکسی در بخش جنبی موزه لوور در ایران برپا بود که مخاطبان زیادی داشت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha