نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: دمای مناطق زلزله زده در فصل تابستان به ۵۰ درجه می رسد و خطر عقرب و مارگزیدگی و بیماری های واگیر مردم را تهدید می کند.

نماینده کرمانشاه: زندگی 90 درصد زلزله زدگان در کانکس با وجود دمای 50 درجه

سلامت نیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: دمای مناطق زلزله زده در فصل تابستان به ۵۰ درجه می رسد و خطر عقرب و مارگزیدگی و بیماری های واگیر مردم را تهدید می کند.
به گزارش سلامت نیوز، سیدقاسم جاسمی در گفت‌ وگو با خانه‌ملت، مار و عقرب گزیدگی و شیوع بیماری های واگیر را از معضلات جدی مردم زلزله زده در فصل گرما دانست و گفت: دمای مناطق زلزله زده در فصل تابستان به 50 درجه می رسد و خطر عقرب و مارگزیدگی مردم را تهدید می کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه دولت به هیچ کدام از تعهدات خود در قبال زلزله زدگان عمل نکرده است، افزود: مقرر شده بود به روستاها 35 میلیون و شهرها 40 میلیون تومان وام داده شود اما متاسفانه این موضوع تحقق نیافت.

وی ادامه داد: در حالی مردم می توانستند با پرداخت این وام ها مصالح مورد نیاز تعمیر منازل خود را فراهم کنند اما متاسفانه با تعلل دولت در پرداخت در حال حاضر قیمت میلگرد، پروفیل، آهن، آجر، و سیمان نسبت به سال گذشته به 3 تا 4 برابر افزایش یافته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از اینکه دولت با دادن وعده های رنگین به زلزله زدگان دست آنها را در پوست گردو گذاشته است، تصریح کرد: 90 درصد ساخت و سازها و اسکان دائم مردم انجام نشده و مردم همچنان در دمای50 درجه در کانکس و چادر به سر می برند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت باید هر چه سریع تر به تعهدات خود در قبال زلزله زدگان کرمانشاه عمل کند، تصریح کرد: توجه به اسکان دائم زلزله زدگان باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد؛ متاسفانه سرنوشت کمک های جمع آوری شده از سوی سلبریتی ها هنوز مشخص نشده این در حالی است که زلزله زدگان در بدترین شرایط به سر می برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha