سرهنگ عباسعلی ابراهیمی گفت: بیست و هفتم خرداد عوامل گشت این یگان در خیابان هاله در حین گشت زنی به دو نفر که در کنار خودرو پراید سفید رنگرییس پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس آمار های ما و وزارت کشور ۳۸۰۰نقطه حادثه خیز داریم که تا پایان برنامه چهارم توسعه و تخصیص اعتبارات باید حل و فصل می‌شد. در نوروز ۹۶ بیست درصد از تلفات جاده ای ما در همین محل های حادثه خیز اتفاق افتاده است. ی مشکوک می‌شوند.

وقوع بیست درصد از تصادفات جاده ای نوروز 96 در نقاط حادثه خیز /برخورد پلیس با سگ گردانی در شهرها

سلامت نیوز:سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه اولین نشست تخصصی روسا و مدیران پلیس راهور ناجا  در جمع خبرنگاران گفت: دوهزار نقطه  حادثه خیز در شهرها و چهار هزار نقطه حادثه خیز در جاده های کشور وجود دارد و گویا تلاشی برای رفع آن انجام نمی‌شود. بر اساس آمار های ما و وزارت کشور ۳۸۰۰نقطه حادثه خیز داریم که تا پایان برنامه چهارم توسعه و تخصیص اعتبارات باید حل و فصل می‌شد. در نوروز ۹۶ بیست درصد از تلفات جاده ای ما در همین محل های حادثه خیز اتفاق افتاده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان ،رییس پلیس راهور ناجا افزود: پلیس نظر موافق دارد تا در نزدیکی شهرها با  راهداری درباره نقاطی که تصمیم می‌گیرند کاهش سرعت در آنها اعمال شود، همکاری کند

سردار مهری با اشاره به اینکه پلیس با سگ گردانی در شهرها برخورد می کند، افزود: سگ گردانی در داخل خودرو ها کد تخلف دارد و همکارانم موظف به برخورد با ابن ناهنجاری هستند.


وی در پایان گفت: ۸۰درصد فوتی های تصادفات عابران پیاده و موتورسواران هستند از این رو ایجاد گذرگاه های عابر پیاده و پل های مکانیزه نقش چشمگیری در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی خواهد داشت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha