رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی،گفت: کاهش میزان تلفات جاده‌ای بر طبق منویات فرمانده کل قوا و تاکید فرمانده ناجا از مهمترین برنامه‌های پلیس راهور در سال ۹۷است.

روزانه بیش از ۴۴نفر در سال ۹۶ جان خود را در تصادفات از دست داده اند/وقوع ۳۷درصد از تصادفات به دلیل واژگونی

سلامت نیوز:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی،گفت: کاهش میزان تلفات جاده‌ای بر طبق منویات فرمانده کل قوا و تاکید فرمانده ناجا از مهمترین برنامه‌های پلیس راهور در سال ۹۷است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در اولین نشست فصلی روسا و مدیران پلیس راهور گفت: کاهش میزان تلفات جاده‌ای بر طبق منویات فرمانده کل قوا و تاکید فرمانده ناجا از مهمترین برنامه‌های پلیس راهور در سال ۹۷است و امیدوارم سال۹۷ سال پیشگیری از وقوع تصادفات باشد.


وی افزود: طرح تابستانی از ۲۴خرداد شروع شده و این طرح تا پایان شهریور ۹۷ادامه دارد و مهمترین وظیفه ما پیشگیری از وقوع تصادفات است.


سردار مهری با اشاره به آمار پزشکی قانونی در خصوص جانباختگان حوادث جاده‌ای، تصریح کرد: ۴هزارو ۹۳۹نفر در سال گذشته جان خود را در تصادفات از دست داده اند. در سال ۹۶، روزانه بیش از ۴۴نفر جان خود را در تصادفات از دست داده اند و این آمار در روز‌های تابستان به روزی ۵۵ نفر رسید.


این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی کشور با اعلام اینکه ۳۷درصد از تصادفات به دلیل واژگونی رخ داده است، گفت: باید از وقوع تصادفات جلوگیری کنیم. بزرگترین سرمایه هر کشوری، سرمایه انسانی آن کشور است باید با تمام توان از وقوع تصادفات و کشته شدن هموطنانمان جلوگیری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha